بیانیه دعوت به حضور گسترده شهروندان محترم در راهپیمایی روز قدس

بیانیه دعوت به حضور گسترده شهروندان محترم در راهپیمایی روزقدس

روز قدس، روز جهانی استقامت و ایستادگی، روز جهانی پایداری حق در برابر باطل و روز مقابله با زور و زر و تزویر است. این بیانیه می افزاید: امروز جهان اسلام بیدار است و دشمن بر خود می‌لرزد و ابر قدرت‌ها از ندای بلند پیروزی، از بیداری مظلومان و مستضعفان و از تحقق پیروزی خون بر شمشیر به هراس افتاده‌اند.

حماسه این روز یادآور فریاد رعد آسای امام راحل است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه بی امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

امروز وظیفه جهان اسلام و همه ملت‌های آزادیخواه حمایت از مقاومت فلسطین در نبردی نابرابر علیه نژادپرستی رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن است.

پیام روز قدس این است که اتحاد امت اسلام، تنها راه نجات فلسطین است. ارائه طرحهایی با ماهیت سازش و با این پندار که اسرائیل در برابر توافقهای بین‌المللی تسلیم خواهد شد و به قیمت واگذاری خودمختاری در بخشی از سرزمینهای اشغالی، از توسعه‌طلبی دست خواهد کشید، نشانه نشناختن ذات غاصبانه صهیونیسم جهانی است.

این اندیشه امام بود که هرگاه ملتها بیدار شوند دولتها را به حرکت در مسیر صحیح رهنمون می‌شوند. امام با وقوف به مشکلات درونی جهان اسلام ازجمله ناتوانی و وابستگی بعضی سران کشورهای اسلامی، بر شعور جمعی جهان اسلام که برآمده از اشتراکات دینی و فرهنگی بود، تأکید بلیغ داشت.
اکنون جلوه‌های رنگارنگ بیداری اسلامی و اظهار وجود امت اسلام در زمانه ما، بیش از پیش، پیام امام در روز قدس را بازمی‌نمایاند و بر این واقعیت تأکید می‌کند که واکنش دشمن، برخاسته از آگاهی ماست.

 

شهروندان ولایت مدارسبزوار ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با پیروی از مقام معظم رهبری، با حضور آگاهانه و گسترده همراه با سیل خروشان مردم روزه دار و آزاده در سراسر جهان فریاد برائت خویش را از آمریکای جهانخوار و متجاوزان پلید و اشغالگران قدس اعلام می دارند و با وحدت و همدلی با حماسه سازان مظلوم فلسطین تا آزاد سازی کامل سرزمین های اشغالی از دست اسرائیل غاصب هم پیمان خواهند شد.

 

 

وعده ما ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مورخ ۲/۴/۹۶  مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان

 

علیرضابرغمدی رئیس صنف طلا وجواهرسبزوار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *