پارك هاي سبزوار مجهزتر مي شوند

پارك هاي سبزوار مجهزتر مي شوند:

نصب ۱۰ ست وسایل بازی كودكان و ورزشي تا پايان سال

رئيس اداره سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري سبزوار از نصب ۱۰ ست وسایل بازی كودكان(پلی اتیلن) و ورزشي پاركي در سطح پارک های سبزوار تا پايان سال جاري  خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، علي دلبري در اين رابطه افزود: در راستای توسعه و تجهیز پارک های شهر به امکانات استاندارد و وسایل رفاهی و سرگرمی برای کودکان، این وسایل و تجهیزات جدید برای پارك محله هاي بعثت، لوله نفت، بهار(خيابان راهنمايي)، صالح آباد، پارك شهداي شلمچه و ۹۹ ساله هاي توحيد شهر خریداری، نصب و تجهيز شده است.

وی بیان كرد: همچنين در نظر است تا پايان سال جاري اين اداره نسبت به ۵ مجموعه بازي پلي اتيلني ديگر در سطح پارك هاي سبزوار با اعتباري بالغ بر ۱۵۰ ميليون تومان اقدام نمايد.

رئيس اداره سيما، منظر و فضاي سبز شهرداري سبزوار اضافه كرد: این وسایل بازی که شامل تاب، سرسره و دیگر وسایل است از جنس پلی اتیلن استاندارد ساخته شده و برای بازی کودکان بسیار مناسب است.

دلبري با اشاره به اينكه نصب این وسایل بازی باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی و همچنین فراهم نمودن بستری مناسب برای بازی و تفریح کودکان خواهد شد، مهمترین ویژگی استفاده از وسایل پلی اتیلن را ایمنی بالای وسایل نسبت به وسایل فلزی قدیمی برشمرد و گفت: حفظ ایمنی و امنیت کودکان یکی از مسائل مهم در استفاده از این وسایل می باشد.

او همچنين گفت: تاكنون پارك هاي بهار خيابان راهنمايي- پارك مركزي توحيد شهر و پارك محله شهداي كوشك حاشيه خيابان شهداي كوشك لوازم بدنسازي پاركي مجهز به وسايل ورزشي پاركي شده اند كه طبق برنامه ريزي اين تعداد در سال جاري افزايش خواهد يافت.

دلبري گفت: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته قرار است تا پايان سال جاري ۵ مجموعه وسايل ورزشي ديگر نيز با اعتباري بالغ بر ۴۵ ميليون تومان در سطح پارك هاي سبزوار نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *