باشگاه های کتابخوان در کتابخانه های سبزوار

باشگاه های کتابخوان در کتابخانه های سبزوار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار گفت: ٥٥ باشگاه کتابخوان در کتابخانه ها و کانونهای پرورش فکری کودک و نوجوان این شهرستان فعال هستند.محمد علی آبادی  اظهارداشت: در این باشگاه های کتابخوان ٨٢٥ نفر از علاقه مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی در رده سنی ٩ تا ١٤ سال  عضویت دارند.

وی ادامه داد: باشگاه های کتاب خوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ایجاد می شود که در این راستا برنامه ریزی شد تا این باشگاه ها در محیط های مختلف فرهنگی و اجتماعی در شهرستان ایجاد شوند.

علی آبادی با اشاره به  برنامه ریزی ها برای ایجاد ١٥٠ باشگاه کتابخوان در امسال گفت: یکی از مهمترین برنامه های این اداره ایجاد باشگاه های کتاب خوان در سطح روستاها و مناطق محروم است.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد این باشگاه های کتاب خوان در روستا توسعه فرهنگ کتابخوانی و افزایش آگاهی آنان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار عنوان کرد:در همین راستا امسال ٢ باشگاه کتاب خوان در روستاهای پادر و شامکان از توابع بخش ششتمد این شهرستان ایجاد می شود.

وی گفت: امسال ٨٠ شهر کشور در زمینه توسعه باشگاه های کتابخوانی با یکدیگر رقابت می کنند که سبزوار به عنوان یکی از این شهرستان مشخص شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *