تعیین ۶۸ شهردار در خراسان رضوی

تعیین ۶۸ شهردار در خراسان رضوی

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون شهرداران ۶۸ شهر استان توسط شوراهای اسلامی برگزیده شده اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداري سبزوار ، سیدمجتبی علوی مقدم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از ۷۳ شهر استان تا کنون تنها شهرداران پنج شهر از سوی شوراهای اسلامی معرفی نشده اند.

وی با بیان اینکه مابقی شهرداران استان معرفی و احکام بخش عمده ای از آنان صادر شده و تعدادی هم در حال طی مراحل قانونی هستند، گفت: قوچان، درگز، لطف آباد، بایگ و نوخندان شهرهایی هستند که تا کنون شهرداران آنها تعیین نشده اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در این دوره تلاش شده شهردارانی تایید شوند که در کنار شرایط قانونی احراز این پست، دارای توان فنی، تجربه و تخصص لازم باشد.

علوی مقدم گفت: از این رو امکان دارد تمامی استعلام های قانونی فرد معرفی شده مثبت بوده اما چون توان فنی و اجرایی فرد در حد مدیریت شهرداری نبوده، دوباره موضوع برای معرفی فردی مناسب تر به شورای آن شهر ارجاع داده شده باشد.

وی در بحث معرفی و انتخاب شهردار زن در استان هم اظهار کرد: تا کنون هیچ شهردار زنی از سوی شوراهای شهری معرفی نشده است./ روابط عمومي استانداری خراسان رضوی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *