زمان مراسم قرعه کشی شهر زندگی ۸ مشخص شد

زمان مراسم قرعه کشی شهر زندگی ۸ مشخص شد

مدیر روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: مراسم قرعه کشی جشنواره شهر زندگی ۸ مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد اختریان با بیان این مطلب افزود: چهارشنبه ۳۱ مردادماه سال جاری همزمان با روز عید قربان این مراسم در قالب ویژه برنامه ای با حضور مدیران شهری و شهروندان مشارکت جوی سبزوار تعیین شد.

او اضافه کرد: در حال حاضر بر اساس لایحه تقدیمی شهرداری به شورا و تصویب آن توسط اعضای شورا تا سقف ۵۰ درصد تخفیف به عوارض شهری سبزوار تعلق گرفته است.

وی بیان کرد: این اقدام به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه شهر و بهره مندی یکسان از مشوق های مالی شهرداری، صورت گرفته است.

وی یادآور شد: کلیه شهروندانی که از تاریخ ۲۱ آذرماه اقدام به پرداخت قبوض چهارگانه ( نوسازی‏ صنفی‏ پسماند و خودرو) خود از طریق سامانه بانک شهر و سایر بانک ها طرف قرار داد واریز نموده اند در این مرحله از قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

اختریان اضافه کرد: در این مرحله از جشنواره نیزهمشهریان مانند دوره های قبل در ازای پرداخت هریک از قبوض چهارگانه نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو علاوه بر دریافت یک برگه قرعه کشی خودرو، یک برگ فیش قرعه کشی جوایز نقدی و غیر نقدی نیز دریافت خواهند کرد.

به گفته وی برای هشتمین مرحله جشنواره“ شهر زندگی“ نیز همانند دوره های قبل، صدها جوایز ارزنده برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد: شهروندان محترم علاوه بر اعمال تخفیف های ویژه این دوره، می توانند پس از پرداخت قبوض خود، بعد از ۲۴ ساعت به آدرس اینترنتیSABZEVAR.IR مراجعه و ثبت مشخصات رسید اینترنتی برگه قرعه کشی شان را دریافت نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *