منع به‌کارگیری بازنشستگان با ۸۲ درصد آراء به تصویب نمایندگان رسید.

منع به‌کارگیری بازنشستگان با ۸۲ درصد آراء به تصویب نمایندگان رسید.

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی کشور خبر داد و گفت: با تصویب طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان حدود ۱۷ استاندار، ۷۰ معاون استاندار، ۱۲۰۰ مدیر و مشاورین از صحنه‌های مدیریتی کشور حذف می‌شوند و به‌جای آن‌ها باید از نیروهای جوان استفاده شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: مدتی است که به دنبال طرحی هستیم بازنشستگان از به‌کارگیری از سمت‌های مدیریتی حذف کنیم باید از نیروهای جوان کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: لابی‌های فراوانی از سوی مدیران بازنشستگان و برخی استانداران وجود داشت ولی خوشبختانه این طرح قاطعانه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است.

مقصودی بیان کرد: احساس می‌کنیم طی ۴۰ سال اخیر کارنامه مدیریتی جوانان در تدبیر امور کشور و حضور جوانان در برخی از سمت‌های دولتی همانند آقای جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش مهمی در توسعه کشور و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی داشته است.

وی تصریح کرد: نیروهای بازنشسته در کابینه دولت و دیگر پست‌های اجرایی کشور توان اجرای کار را ندارند و باید به نیروهای جوانان کشور سپرده شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور نیروهای جوان در بدنه دستگاه‌های اجرایی کشور از فسادهای اداری و مالی در کشور جلوگیری می‌کند.

مقصودی در پایان یادآور شد: با تصویب طرح ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان حدود ۱۷ استاندار، ۷۰ معاون استاندار، ۱۲۰۰ مدیر و مشاورین از صحنه‌های مدیریتی کشور حذف می‌شوند و به‌جای آن‌ها باید از نیروهای جوان استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *