بودجه ۹۸ شهرداری سبزوار ابلاغ شد

بودجه ۹۸ شهرداری سبزوار ابلاغ شد

شهردار سبزوار گفت: بودجه ۲۹۷ میلیارد و ۱۷۳میلیون تومانی شهرداری توسط شورای اسلامی شهر به شهرداری ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری در سال جاری ، افزود: بودجه شهرداری پس از بررسی در کمیسیون های مختلف شورا و ابلاغ ایرادات قانونی(۷۰ مورد نقص در تباصر و برخی از ردیف های درآمدی) توسط هیات تطبیق و اصلاح مجدد آن در شورای شهر نهایتا مورد تایید و تصویب هیات تطبیق قرار گرفت.

شهردار سبزوار گفت: طرح های عمرانی و خدماتی و جاری لحاظ شده در بودجه، ظرف هفته آینده توسط معاونین در سازمان ها باید برنامه ریزی نسبت به چگونگی اجرای طرح ها در طول سال اقدام کنند.

او گفت: سازمان های شهرداری سبزوار نیز می بایست برنامه های مدون  ۱۰ ماهه نخست سال را پس از برگزاری جلسات کارشناسی تهیه و در جلسه بعد شورای معاونین و مدیران ارائه نمایند.

وی با قدردانی از همکاری شهروندان گفت: حرکت عمرانی با مشارکت جدی مردم و حمایت های شورای شهر و مدیران شهری می تواند در سال جاری شتاب بیشتری پیدا کند.

او همچنین تاکید کرد: جا دارد در اینجا از همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و هیات تطبیق جهت تصویب و ابلاغ بودجه شهرداری قدردانی نمایم.

مدیر مالی و ذیحساب شهرداری سبزوار در حاشیه این جلسه گفت: بودجه ۲۹۷ میلیارد و ۱۷۳میلیون تومانی شهرداری سبزوار امروز جهت اجرا به شهرداری سبزوار ابلاغ شد.

سید عباس شبیری با تاکید بر اینکه بودجه امسال شهرداری برابر ردیف های درآمدی و هزینه همانند بودجه سال گذشته به شهرداری ابلاغ شد، افزود: افزایش هزینه و مبلغ بودجه امسال متعلق به بازپرداخت اوراق مشارکت طرح پیشگام و بزرگ ارگ امیریه است که در هزینه های بودجه سال جاری لحاظ شده است.

او گفت: با توجه به اهمیت تدوین بودجه که تنها ابزار مالی برای لزوم اجرای انضباط مالی می باشد، بودجه شهرداری در جلسات متعدد در زمان مقرر با حضور معاونین؛ مدیران و کارشناسان در شورای شهر به طور دقیق کارشناسی و برای تصویب و بررسی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

او بیان کرد: تلاش کردیم در بودجه امسال ضمن توجه به مطالبات مردم، مشارکت و همراهی شهروندان و گسترش خدمات مطلوب، شهر را داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: ۴۰ درصد بودجه مصوب به تکمیل و احداث پروژه عمرانی و دیگر خدمات به شهروندان اختصاص دارد و سهم هزینه های جاری این نهاد مردمی ۶۰ درصد است.

شبیری در پایان گفت: امیدواریم در امسال با همکاری و همراهی مردم و مدیران شهری حرکت در مسیر توسعه سبزوار را با توان و قدرت بیشتری ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *