از شعار تا عمل !!!

 

از شعار تا عمل  !!!

هدردادن بیت المال با وعده و وعیدهای مسئولین

 

دریکی از شماره های قبلمان در این هفته نامه پیگیری داشتیم تحت عنوان << هدردادن بیت المال با وعده و وعیدهای مسئولین >> تیتری بود در رابطه با استادیوم ورزشی پانزده هزارنفری سبزوار که به مزاج برخی از مسئولین خوش نیامد .

معمولا هر شخص حقیقی یا شخص حقوقی که به نحوی پا به عرصه انتخابات میخواهد بگذارد اینگونه پروژه های نیمه کاره را سوژه تبلیغاتی خود میکند تا حرفی برای گفتن داشته باشد که درحدود این پانزده ، شانزده سال گذشته ، فقط این تنها یک مورد تبلیغاتی بود که برایش هیچ اتفاق خجسته و فرخنده ای نیافتاد و هیچ توفیقی برای هرچه سریعتر به بهره برداری شدن آن در این سالها تصمیم درستی گرفته نشد و فقط شاهد شوهای تبلیغاتی و انتخاباتی بودیم . هرزگاهی یه خبر کوتاه یا بلند در برخی رسانه های وابسته یا کانال های تلگرامی خود بزرگواران مبنی بر اینکه اینقدر یا آنقدر میلیارد ریال یا میلیارد تومان بودجه گرفتم یا گرفتیم و یا با عنوان اینکه فردا سبزوارشاهد ورود فلان وزیر یا معاون وزیر می باشد که از پروژه دیدن و برسی کند بودیم ، ولی هیچ از هیچ …

معمولاهرشخصی درمسیرمنتهی به محل سکونت خود وتا رسیدن به منزلگاه با دیدن برخی ازآثارتاریخی یا پروژه های عمرانی یا خاطره دارد یا به مرور زمان درحال خاطره شدن است .

بله : استادیوم ورزشی پانزده هزارنفری – استادیومی که چیزی حدود هفده سال از سن آن میگذرد و هرساله یا نزدیک به انتخابات یا برایش جشن تولد میگیرن یا به هرعنوان برایش فاز یک و دو تعریف می کنند و جهت دلخوشی شهروندان به یک خبر بسنده می کنند.

به همین علت جهت یادآوری به چند شماره قبل برگشتیم و خیلی هم طبیعی ذهنم برگشت به روزی که قراربود کلنگزنی شود . چه برو و بیایی بود !!!. یعنی خاطره ای به یادماندنی وخوشحال کننده ازآن دوران برایم تداعی شد ، خبری همراه ازآبادانی ونشاط وغرور جوانان شهرسبزوار، شهری با ظرفیت و پتانسیل بسیار بالا ، بگذریم …

همه آمده بودند ازمسئولین کشوری ، سران وبزرگان شهر؛ فرمانداروفرمانده همه وهمه…

ای داد … جای سوزن انداختن نبود!!!، سراز پا نمیشناختن همه درتکاپو بودن که هرچه سریعتربرنامه ها را ازقالب کارشعاری به قالب کارجهادی پیش ببرند اما نشد ، گویی موتورهمتشان را برای همان چند ماه اول تنظیم کرده بودن   .

البته قرارنیست انگشت اتهام به سمت کسی یا دولتی به اشاره ببریم ، فقط از باب  یادآوری به مسئولین امرمتذکر می شویم .

بله استادیوم ورزشی پانزده هزارنفری سبزوار باقدمتی هفده ساله….

پروژه ای که از نگاه وقلم مسئولین گویی به تارک فراموشی سپرده شده وبه حال خود رها واگر کمرهمت ودست وحدت را به مهر نگیرند هم به تاراج رفته وشاید تا چند دهه دیگر جزئی ازآثار تاریخی شهرآن هم مثل آثار تاریخی کهنی که رو به مخروبه شدن و محل خواب کارتن خواب ها خواهد شد و باید به ثبت آثارملی برسد و مهمتراینکه بیت والمال را هدر و نیروی جوانان پرانرژی ، پرنشاط را به ناحق  زوال کرده ایم ومتاسفانه این ورزشگاه که باید محلی برای شادی وشوروهیجان و ورزش برای جوان آینده این مرز و بوم باشد انگار تغییر کاربری دهد و پاتوقی برای بزهکاران شود وخدای ناکرده باید بااین حساب منتظر عواقب ناشی ازآن نیزباشیم  .

سوال اینجاست که چرا باید کلنگ زده شود ، هزینه شود ودرنهایت دراقداماتی عجیب وغریب یا نهایتا چند خبر کوتاه شاهد یه فعالیت چند ماه باشیم و بعد از انتخابات رها شود و به دست فراموشی سپرده شود ؟

جالب است بدانید این پروژه همزمان با استادیوم بیرجند کلنگزنی شد ، اما آن کجا و این کجا ؟؟؟

آن یکی با پیگیری مسئولانش به بهره برداری رسید واین یکی به لطف مسئولانش درایستگاه اول همچنان متوقف مانده است !!!

 

اما شما…

نمایندگان محترم مردم شریف درمجلس شورای اسلامی ، فرماندارمحترم و البته هم ریاست اداره ورزش وجوانان سبزوارکه درراس امورید ، باب سخنان ونگاه ها و مطالبات مردم به سمت شماست .

بیاید با همتی والا وگوش فرا دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری در امر اجرای اقتصاد مقاومتی این چنین پروژه های نیمه کاره ورهاشده را بدون مرزبندی وجناح بندی با اتحادوهمدلی وتدبیر؛ امید به آینده ، نشاط وبالندگی جوانان شهرمان را رقم بزنید .

اشاا… که دیگر شاهد این نامهربانی ها نباشیم و بتوانیم با امید به آینده و همت بلندمان شهری بسازیم در شان این مردم عزیز

نویسنده : #جواد_باشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *