رزمایش گسترده مواسات و همدلی همزمان بامیلادامام حسن مجتبی(ع)درسبزوار

رزمایش گسترده مواسات و همدلی همزمان بامیلادامام حسن مجتبی(ع)درسبزوار

🔻 #به_گزارش_هفته_نامه_هفت_قلم

جوادباشتنی/ همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت رزمایش گسترده مواسات و همدلی در سراسر استان خراسان رضوی برگزار شد که در این رزمایش کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار سهم چشمگیری را دربر داشت.

محمدداورزنی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سبزوار گفت: در این رزمایش سهم کمیته امدادامام خمینی(ره)سبزوار تهیه و توزیع ۲هزار بسته کمک معیشتی است که ارزش ریالی هربسته معیشتی یک میلیون و پانصدهزار ریال می باشد.

وی همچنین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان طبخ ۷۰ هزار پرس غذای گرم تدارک دیده شده که تا کنون ۳۵ هزار آن با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار طبخ و توزیع شده است.

محمد داورزنی در ادامه گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان در برنامه ای مشترک با اداره اوقاف و امورخیریه سبزوار ۳۵هزار پرس غذای گرم بین خانواده های تحت پوشش و غیر پوشش که از قبل شناسایی شده اند توزیع خواهدشد که همزمان در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)در ۷ منطقه شهر ٧هزارپرس غذا توزیع شد.

داورزنی رئیس کمیته امداد امام(ره) در ادامه گفت: ٢۰ هزار غذا در بخش روداب و تعداد ۵۰ هزار آن در بخش مرکزی وسبزوار طبخ و توزیع خواهدشد.

محمدداورزنی گفت: همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا از ابتدای این بیماری، تعداد ۴۵۰۰ بسته کمک معیشتی از طریق ۱۲ مرکز نیکوکاری سطح شهرکه زیرنظر این مجموعه هستندرا بین خانواده های نیازمند تحت حمایت و نیازمندان آسیب دیده از این بیماری می باشند را تحت پوشش قرار داده است.

داورزنی در پایان گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در بحث مسائل بهداشتی ۲ هزار بسته پک بهداشتی که هر پک ( شامل ماسک، محلول ضدعفونی، محلول شوینده و … ) تهیه و در بین گروه‌های پرخطر، از قبیل بیماری های قلبی و صعب العلاج خانواده های تحت پوشش توزیع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *