دو عضو جدید شورای شهر سبزوار در نخستین اظهارات خود چه گفتند؟

مهدی مقصودی عضو جدید شورای شهر سبزوار در جلسه فوق العاده شورا: با توجه به تجربه حضور در شورای چهارم، امیدوارم در یک سال باقی مانده از عمر پنجمین دوره شورای شهر سبزوار با رفع اشتباهات گذشته در خدمت شهروندان باشم.

در شورای شهر سبزوار باید به گونه‌ای انجام وظیفه شود که در پایان مسئولیت شرمنده شهروندان نباشیم و برای آقایان قربانعلی کل‌میشی و مسعود پسندیده دو عضو سابق شورا آرزوی موفقیت دارم.

با هم‌فکری و تعامل باید امور شهری را اجرایی کنیم، متأسفانه از ابتدای انقلاب تاکنون به مرور زمان قدرت شوراها کاسته شده است.

در دوره های ابتدایی فعالیت شوراها انتخاب استانداران از سوی شوراهای شهر صورت می‌گرفت اما متاسفانه اکنون وظایف شورا در شورای شهرداری خلاصه شده است.

حسن زارعی دیگر عضو جدید شورای شهر سبزوار: خداوند متعال را شاکرم هستم که در آخرین سال فعالیت در دوره پنجم شورای شهر سبزوار حضور دارم.

در این مدت آنچه که در سطح شهر دیده‌‌ایم، مردم از عدم انجام کار چشمگیر نگران هستند.

امیدواریم در یک سال باقی مانده عمر شورای اسلامی شهر سبزوار با اتحاد و وحدت دست به دست یکدیگر بدهیم و در پایان مسئولیت شهروندان از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

گفتنی است، در پی استعفای قربانعلی کل‌میشی و مسعود پسندیده از عضویت در شورای شهر سبزوار، مهدی مقصودی و حسن زارعی اعضای علی‌البدل وارد پارلمان محلی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *