احداث ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در سبزوار

شهردار سبزوار گفت: در راستای اجرای پروژه های انسان محور، ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی در این شهر احداث شده است.

سید علی کوشکی در نشست مشترک شهرداری و اداره ورزش و جوانان، افزود: این مسیرها به صورت مجزا در احداث خیابان ها پیش بینی و کار شده است.

وی ادامه داد: احداث مسیرها قطعا نقش بسزایی در ایجاد زیرساخت های لازم برای استفاده حداکثری شهروندان از حمل و نقل پاک، توسعه ورزش همگانی در سطح شهر، افزایش سلامت شهروندان، توسعه فضاهای گفتگو و تعامل اجتماعی، افزایش فضاهای شهری و… دارد.

شهردار سبزوار به توسعه ورزش های همگانی در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: به عقیده ما شهری توسعه‌اش پایدار خواهد بود که زنده باشد و طبعا یکی از این موضوع‌ها توسعه ورزش‌های همگانی است.

کوشکی به اعلام آمادگی شهرداری برای ترویج ورزش همگانی و ایجاد فضاهای ورزشی در سطح شهر اشاره کرد و احداث پارک بانوان در ناحیه توحید شهر، تجهیز و بهسازی استخر ناوی و اختصاص مجموعه ورزشی خوشبین برای دوچرخه سواری بانوان را، از جمله آن برشمرد.

وی اظهار داشت: شهرداری آمادگی خود را برای ایجاد پیست موتورسواری با جذب سرمایه گذار در قالب تفاهم نامه بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان اعلام می دارد که امیدواریم این مهم هرچه سریعتر برای علاقمندان به این رشته ورزشی به سرانجام برسد و اتفاقات خوبی در این رمینه رقم بخورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار هم در این نشست ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری به شهردار سبزوار و مجموعه شهرداری گفت: بدون کمک شهرداری نمی توانیم در توسعه ورزش همگانی موفق باشیم.

مجید نصرالله زاده افزود: احداث مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری توسط شهرداری طی سال های اخیر سبب شده که شهروندان بیشتر به ورزش های همگانی روی آورند و به سلامت خود بیشتر توجه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *