روند اجرای پروژه‌های اولویت‌دار شهری شتاب می گیرد

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر سبزوار بر انجام پروژه های زیر ساختی و اولویت‌دار شهر تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر سبزوار با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری برگزار شد و در آن بر روند اجرای پروژه‌‌های عمرانی در سبزوار مورد بررسی قرار گرفت.

علی اکبر فروغی مقدم با تاکید بر لزوم اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی گامی بلند برای توسعه و عمران شهری است، اجرای هر چه سریعتر این طرح ها علاوه بر تغییر چهره شهر و آسایش عمومی شهروندان سبب زیبا سازی مبلمان و فضای سبز شهری و تسریع در احداث رینگ اصلی شهر می شود.

وی افزود: کمربند شمال غرب، تکمیل کمربند شمال شرق و همچنین آسفالت معابر و پارک های محله، توسعه کوچه ها، معابر فرعی و پیاده رو سازی را از  جمله پروژه های شاخص شهری بر حسب اولویت بیان  و انجام آن را منوط به مشارکت و پای کار بودن مجموعه مدیران شهری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار با بیان اینکه تغییر و تحولات ایجاد شده و ورود دو عضو جدید در  شورا نوید بخش روزهای خوب است، ادامه داد:  تاکید شورا در یکسال باقیمانده از شورای پنجم تحقق پروژه ها و تکمیل به موقع آن است که نمونه بارز آن تکمیل رینگ محیطی شهر در قسمت غرب در ادامه محور ابریشم غربی است.

رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای اسلامی شهر سبزوار افزود: به محض ابلاغ تباصر بودجه شهرداری نسبت به فراخوان جذب پیمانکار برای ادامه محور ابریشم غربی( از محور توحید شهر تا محور اسفراین) توسط شهرداری اقدام خواهد کرد. این پروژه  یک کار بسیار  مهم و شاخصی است که هدف گذاری برای آن انجام شده است.

فروغی اضافه کرد: مقرر است بخشی از آب های سطحی بیرون از شهر  که وارد منطقه غرب، خیابان فرید و نهضت می شود تا زمان اجرای سیل بند اصلی توسط آب منطقه ای به سمت پایین دست جاده اسفراین منتقل گردد که این نیز از پروژه های اولویت دار شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: در راستای توسعه شهر و توجه به نیازهای شهر و شهروندان عزیز و فهیم سبزواری و همچنین با توجه به اهمیت برخی دیگر از پروژههای زیرساختی و ضرورت اهتمام شورا و شهرداری برای پیگیری و به نتیجه رساندن طرح ها ،مقررشد شورا طی جلساتی با نمایندگان مجلس  و مسئولین شهرستانی و استانی  پروژه های شهری را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *