شرایط نامطلوب جاده ای؛ دغدغه اصلی مردم غرب خراسان

نماینده مردم شهرستانهای غرب خراسان در مجلس گفت: وضعیت جاده های اصلی این منطقه بویژه محور سبزوار – خوشاب – قوچان که مسیر ترانزیت کامیونهای ترکمنستان به ترکیه است، بسیار بد و نامطلوب می باشد.

علی اصغر عنابستانی با بیان اینکه با توجه به موقعیت استراتژیک غرب خراسان و بویژه سبزوار، مسئله اصلی این منطقه مشکل راه است، افزود: سبزوار در حد فاصل بین خراسان شمالی و خراسان جنوبی به تهران واقع شده است

وی ادامه داد: دو جاده سبزوار – جوین – اسفراین و سبزوار – ششتمد – بردسکن بدترین وضعیت را دارد که هم باریک و هم پرترافیک بوده و به یکی از دغدغه‌های مردم منطقه عرب خراسان تبدیل شده است.

عنابستانی اظهار داشت: چنانچه مشکلات حوزه راه را حل کنیم هم فرصت توسعه برای شهرستانهای منطقه فراهم شده و همچنین فرصت سرمایه گذاری افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر مشکلات و دغدغه های مردم نیز رفع می گردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه دومین مشکل منطقه ما در حوزه آب است، تصریح کرد: به ظاهر آبرسانی به روستاها انجام شده ولی در واقع فقط لوله رسانی شده است نه آبرسانی!

وی یادآور شد: شهرستانهای اطراف کویر که حوزه انتخابیه بنده نیز جزو آنهاست، به شدت از مشکل کم آبی رنج میبرند؛ البته این به معنی نبود آب نیست، بلکه مدیریت درستی بر منابع آبی حاکم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *