ضدعفونی شهر دوباره آغاز شد

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: با اعلام وضعیت سیاه کرونایی در سبزوار مجدداً اکیپ های مختلف سازمان های شهرداری کار گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری را آغاز کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار، فریدون نقابی با بیان این مطلب افزود: این فعالیت ها به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا توسط شهرداری در سطح معابر، خیابان ها و مبلمان شهری به صورت مستمر و روزانه ادامه دارد.

وی گفت: این اقدام در راستای حفظ سلامت شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس کرونا، اقدام به ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی پر تردد سطح حوزه می نماید.

او بیان کرد: به همین منظور و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فضاها و اماکن عمومی از جمله، پمپ بنزین ها ، محلات، ساختمان ها و مراکز خدماتی، پارک ها ، ایستگاه های اتوبوس، ورودی مساجد، باکس های زباله و… را در سطح شهر بصورت گسترده توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی می شوند.

نقابی گفت: در راستای اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص وضعیت سیاه و شرایط حاد بیماری مهلک کووید ۱۹ و تعطیلی صنوف در سبزوار ۵ هزار بروشور و تراکت توسط شهرداری سبزوار تهیه و بزودی کار توزیع آن در بین عموم مردم آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *