رسانه می‌تواند شهرستان را پویا و زنده کند

حجت‌الاسلام والمسلمین دستجردی، امام جمعه ششتمد، در دیدار با اهالی رسانه گفت: در اهمیت فضای مجازی همین بس که رهبری معظم انقلاب فرمودند: اگر من امروز در جایگاه رهبری نبودم، متولی فضای مجازی کشور می‌شدم!

وی ادامه داد: من با رسانه آشنایی کاملی دارم؛ رسانه تیغ قوی و برنده‌ای است که هم به شدت کارایی دارد هم اگر کنترل و هدایت نشود می‌تواند بسیار خطرناک باشد. رسانه باید دارای اهداف درست و صحیح بسیار کارگشا باشد. رسانه می‌تواند شهرستان را پویا و زنده کند.

وی همچنین افزود: به‌عنوان امام جمعه تلاش خواهم کرد که رسانه‌ها و اصحاب رسانه را تقویت کنم. آغوشمان برای کارکردن همه افراد با سلیقه‌های متفاوت باز است و اعتقاد قلبی به کار رسانه‌ای دارم.

امام جمعه ششتمد نمازجمعه را یک رسانه مهم و اثر گذار دانست و گفت: همه ما باید تلاشی مشترک برای هم‌پوشانی داشته باشیم. من مشکلات را در خطبه‌های نمازجمعه مطرح نخواهم کرد و سعی می‌کنم با گفتگو و تذکر مشکل را برطرف کنیم و چنانچه توجهی نشد در خطبه مطرح خواهم کرد چرا که معتقدم به موقع باید انتقاد را مطرح کنیم. امام جمعه محدودیتی ندارد و با هر مقام و منصبی می‌تواند مکاتبه و مذاکره کند و تا جایی که امکان داشته باشد با مکاتبه و گفت‌وگوی مستقیم و بدون طرح علنی مسائل، به دنبال حل آن‌ها خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *