داورزن شهرستان فراموش شده است

داورزن شهرستان فراموش شده است

نمایندگان غرب خراسان‌ فقط توییت می‌زنند

شهرستان داورزن پس از ده سال از ارتقای ان به شهرستان متاسفانه هنوز از دید مسئولان مغفول مانده و در انزوا به سر می‌برد با ابراز تاسف از اینکه نه تنها برخی مسئولان شهرستان از مدیریت آن عاجز یا به نحوی ناکارآمد هستند بلکه مسئولان استانی و کشوری هم از این شهرستان غافل شده‌اند و به نظر هم این ضعف مدیران شهرستانی است که این امر را موجب شده است.

از سویی نیز نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دیدی به توسعه و ساختار مثبت این شهرستان ندارند و جالب اینکه این همه نامرادی ها ،بازهم داورزن یک شهرستان برخوردار شناخته شده است که این مهم هم جای تعجب و تاسف دارد.

در جلسه ای با حضور آقای علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس و مسئول دفتر آقای بهروز محبی و جمع کثیری از معتمدان، دهیاران و اعضای شوراهای شهرستان داورزن درخواستهای زیادی از مشکلات شهرستان عنوان شد اما راوی این سطور به عنوان خبرنگار با اشاره به حق بودن خواستهای حاضران به دو بزرگوار نماینده اعلام داشتم که ریشه تمام مشکلات شهرستان داورزن به خاطر برخوردار بودن آن است که نیازمند ارائه طرحی از سوی نمایندگان مجلس برای تغییر شاخص‌های برخورداری است اما متاسفانه عزیزان نماینده وقعی براین موضوع ننهادند و شش‌ماه بعد در تخصیص اعتبارات ابراز تاسف کردند و فقط با چند پاسخ در فضای مجازی به رسم یادگار توئیت زدند.

جای تاسف اینکه در چند سفر مسئولان ‌کشوری و مجلس به سبزوار بزرگ نیز چند سطری اخبار تبلیغاتی از مصوبه‌های این سفرهای به ظاهر با برکت اعلام کردند که اسم داورزن نیز گویی نگویی بود و نبود.

مسئله دیگری که باید یادآوری شود این است که پس از تلاشهای مکرر شورای اسلامی شهر داورزن در استقرار اداره راهداری متاسفانه با راه اندازی دفتر راهدارخانه در داورزن ،عزیزان نماینده مانور عظیمی بر استقرار اداره راهداری دادند.

اخیرا هم سفر وزیربهداشت به سبزوار و مصوبات زیادی را برای سبزوار و شهرستان های همجوار داشت اما دریغا از مصوبه و خدمتی برای داورزن فقط نامه‌ای از نمایندگان در پایگاه‌های خبری آنها منتشر شد مبنی بر درخواست ارتقای مرکز درمان بستر که آن هم موکول به آینده شده است به طوری که به تکراری بر وعده وعیدهای گذشته شده است و راهی تبلیغاتی برای نمایندگان ویژه اخذ رای.

جای سوال این است نمایندگان محترم که با  شعار صدای مردم هنر می‌خواهد و پاکدستی وظیفه است نه مزیت  وارد گود شده‌اند اما دریغا این اثر شعار هنوز برای مردم شهرستان داورزن محقق نشده است.

گذری به اخبار آقایان نماینده در کانال‌های خبری خودشان نیز در طول مدت نمایندگی آنها نیز سفرهای زیادی به شهرستانهای همجوار داشته اند که سفری محسوس و قابلی به داورزن نیز دیده نمی شود./داورزن نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *