بزرگراه غدیر تکمیل شد

شهردار سبزوار گفت: با اتمام عملیات عمرانی ، زیرسازی و آسفالت در فاز سوم بزرگراه ابریشم با عنوان”غدیر”،  کمربند ۱۰ کیلومتری کهن شهر دیار بیهق تکمیل شد تا شاخص ترین طرح عمران شهری سبزوار با تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه بزرگ شهرداری به ثمر بنشیند و این طرح به کام شهروندان خوش تر آید.

سید علی کوشکی افزود: فاز نخست بزرگراه غدیر که حدفاصل بلوار توحیدشهر و جاده جوین- جغتای واقع شده و دارای ۲.۷ کیلومتر مساحت است با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی همزمان با عید سعید غدیر خم به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این طرح دارای دو لاین رفت و برگشت به طول حدود ۶ کیلومتر با عرض ۳۲ متر در هر دو طرف است که با ۷۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت شد.

او گفت: برای انجام عملیات اجرایی در این بزرگراه ۲۸۰ هزار مترمربع از اراضی ملی و مستثنیات تملک شد و در آن ۱۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۴۸ هزار متر مربع ماسه ریزی، ۲۴ هزار متر مکعب بیس، ۹ هزار متر طولی جدول و ۱۵۰ متر طول مورد استفاده قرار گرفت.

کوشکی گفت: با اجرای طرح کمربند محیطی شهر نه تنها، ورودی های شهر ساماندهی و حجم ترافیک میدان شهید بهشتی و بلوار سربداران به طور محسوسی سبک شد که مرز شهر نیز مشخص و رینگ محیطی شهر براساس طرح جامع و تفصیلی تکمیل و تحقق یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *