واکسیناسیون خبرنگاران سبزواری در برابر کرونا همزمان با روز خبرنگار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از واکسیناسیون خبرنگاران این شهرستان در برابر کرونا به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار خبر داد.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینای جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان به شمار می‌روند که بخش عظیمی از مشکلات و چالشهای پیرامون مردم با پیگیری و قلم شیوای اصحاب رسانه برطرف می‌شود.

وی افزود: خبرنگاران از هرچند خودشان با مشکلات و چالشهای فراوانی در حوزه های مختلف به خصوص معیشت و بیمه و رنج می‌برند اما هرگز از دردها و مشکلات مردم غافل نشدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار از واکسیناسیون خبرنگاران این شهرستان همزمان با فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار خبر داد و بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی (سبزوار) خبرنگاران در برابر ویروس منحوس کرونا واکسینه می‌شوند.

سرهنگ موحدنیا در پایان تصریح کرد: از زحمات و پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خصوص واکسیناسیون خبرنگاران این شهرستان تقدیر و تشکر می‌نمایم و امیدواریم به زودی تمامی مردم عزیز دربرابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *