قرارگاه محرومیت زدایی در سبزوار راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:

 قرارگاه محرومیت زدایی در این شهرستان با هدف خدمت بیشتر به مردم و رفع مشکلات با محوریت مساجد راه اندازی می شود.

سیدمجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در نشست محرومیت زدایی شهرستان سبزوار افزود: قرارگاه محرومیت زدایی با محوریت سپاه پاسدارن و بسیج مستضعفان و همیاری و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی شکل می گیرد.

وی اظهار داشت: مشکلات مناطق حاشیه شهر سبزوار و نیز مناطق روستایی محروم از طریق فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی احصا و شناسایی و با همکاری دستگاه های مرتبط نسبت به رفع آنها اقدام می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات نباید لحظه ای کوتاهی کرد، گفت: از طریق قرارگاه محرومیت زدایی نهادهای مختلف در کنار گروههای مردمی و جهادی پای کار خواهند آمد.

مهندس علوی مقدم افزود: مساجد به عنوان پایگاه های قرارگاه محرومیت زدایی و خدمات‌رسانی مشخص شده اند چرا که مساجد نقش محوري در شكل گيري انقلاب اسلامي داشتند.

وی اظهار داشت: بخشی از اعتبارات دستگاههای اجرایی برای عمران و آبادانی مناطق محروم در نظر گرفته شده که در کنار آن باید از ظرفیت خیران و نیکوکاران و نیز سازمان های مردم نهاد بهره گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به محرومیت برخی از مناطق این شهرستان گفت: باید  از ظرفیت نهادهای بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و برکت در راستای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این بخش ها استفاده کرد.

علوی مقدم افزود: همچنین در راستای تاثیرگذاری بیشتر محرومیت زدایی باید به نیازهای واقعی هر منطقه و دیدگاه ساکنان آن مناطق توجه شود.

در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ضمن برشمردن وظایف ‌و نقش قرارگاه بر حضور همه جانبه همه دستگاهها تاکید و کمیته های تشکیل شده را معرفی وبر همراهی وهمدلی بیشتر برای سرعت در رسیدگی به نقاط محروم تاکید نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *