قهرمان من، فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان انقلاب با مکتب حاج قاسم است

قهرمان من،  نهادینه کردن مکتب حاج قاسم در نسل جوان و بلوغ استعدادهای نوین را در پی دارد و نتایج ارزشمند آن در درازمدت قابل رویت است ومکتب حاج قاسم باید به باور مدیران تبدیل شود

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان این مطلب که ارجحیت ظرفیت فضای مجازی در فرهنگ‌سازی بر کسی پوشیده نیست گفت: با عنایت به اینکه اکثر مخاطبین فضای مجازی از نسل جوان و نوجوان هستند برگزاری پویش تولید محتوای «قهرمان من» در معرفی مکتب حاج قاسم سلیمانی و تربیت نسل‌های دهه ۸۰ و ۹۰ تاثیرات شگفت انگیزی خواهد داشت.
عباس محمدیان خلوص، صداقت، شرافت، ولایتمداری، وطن‌پرستی، شهادت‌طلبی و خدمت به مردم بدون در نظر گرفتن جناح بندی‌های سیاسیون را از ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و خاطر نشان کرد: نگاه ما این است که باید مکتب و اعتقادات این شهید والامقام به باور مدیران کشور تبدیل شود و چه بهتر که با برگزاری چنین پویش‌هایی از هم‌اکنون اعتقادات و نیات پاک در رفتار و شخصیت‌ نسل آینده انقلاب اسلامی نهادینه شود.
وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی فردی بود که غیر از خدا هیچ چیز را نمی‌دید و فقط به فکر خدمت بود و وظیفه ماست که از بسترهای مختلف برای معرفی شخصیت ایشان استفاده کنیم.
محمدیان گفت:لقب سرداردل‌ها دردل همه طیف‌ها بودو این نشان ازخلوص والای آن مجاهد داردکه شهادت مزدخلوص او بود.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی با شهادتش روح مکتب امام خمینی رحمةالله را در جامعه دمید و سیره عملی ولایتمداری را به جامعه بازشناساند.
محمدیان برگزاری پویش قهرمان من را اتفاق مبارکی دانست که در دراز مدت باعث پیروزی ما در جنگ رسانه‌ای می‌شود.
وی این پویش را بهترین فرصت برای بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای مکتب حاج قاسم عنوان کرد و افزود: پویش قهرمان من فرصت مغتنمی است تا مصادیق بیانات مقام معظم رهبری درباره حاج قاسم سلیمانی ترسیم شود و به زبان هنر این شاخصه‌ها را به جامعه معرفی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *