گزارش مالی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شهرداری سبزوار ارائه شد

مدیرمالی و ذیحسابی شهرداری سبزوار گفت:

در راستای اجرای مفاد ماده ۷۱ قانون شهرداری و بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، گزارش مالی ۶ ماهه اول سال  ۱۴۰۰تقدیم شورای اسلامی شهر سبزوار شد.

سید عباس شبیری با بیان این مطلب افزود: شهرداری سبزوار علاوه بر اجرای ماده ۷۹ قانون شهرداری که گزارش مالی درآمد و هزینه های خود را به صورت ماهانه به شورای اسلامی شهر تقدیم می کند، در راستای اجرای ماده ۷۱ قانون شهرداری گزارش شش ماهه خود را نیز طی شماره نامه ۳۵۹۴۳ تاریخ ۱۴ مهر ماه سال جاری جهت تصویب به شورا برای اطلاع عموم ارسال کرد.

وی ادامه داد: که شورا به استناد بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون اصلاح تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداردان مصوب۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن در بیست و سومین جلسه رسمی خود با گزارش مالی منابع و مصارف شهرداری سبزوار تا پایان شهریور ماه سال جاری با اتفاق آرا موافقت و طی نامه ای به شماره ۴۹۳۷۱ در ۱۵ آذر ماه سال جاری به این شهرداری جهت اطلاع و انتشار گزارش مربوطه اعلام کرد.

شبیری گفت: در این راستا و جهت اطلاع رسانی گزارش منابع و مصارف شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ این شهرداری از حیث منابع و مصارف به شرح جدول ذیل در اختیار به عموم به ویژه شهروندان قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *