دستگيري متهم سرقت ازكارت عابربانك فردي سالخورده درسبزوار

🔹فرمانده انتظامی سبزوار از دستگيري متهمی كه اقدام به سرقت كارت عابر بانك فردي سالخورده و دستبرد به حساب بانکی او كرده بود ؛ خبر داد

🔹سرهنگ  كارآگاه ” حسين بيات مختاري “گفت: در پي شكايت یکی از شهروندان مبني بر سرقت كارت اعتباري  و برداشت غير مجاز مبلغ يك ميليارد و دويست ميليون ريال از حساب بانکی اش تحقیقات پلیسی در دستور کار پليس آگاهي سبزوار قرار گرفت.

🔹وي افزود: ماموران  انتظامی در بررسي هاي تخصصي خود متوجه شدند متهم  مردی جوان است که  به بهانه كمك به افراد سالخورده  هنگام کار با  دستگاه خودپرداز ، در يك لحظه اقدام به تعويض و جابجايي كارت طعمه خود با يك كارت هديه کرده و سپس در فرصتي مناسب با در اختيار داشتن رمز كارت ، اقدام به خريد طلاجات به ارزش يك ميليارد و دويست ميليون ريال  از حساب شاكي مي كنند .

🔹اين مقام انتظامي گفت: با بررسي تخصصي و اشرافيت اطلاعاتي متهم  كه اهل غرب كشور بود شناسايي و باهماهنگي قضايي و پشتيباني عملياتي پليس آگاهي استان خراسان رضوي  در يك  عمليات غافلگيرانه در مشهد مقدس  دستگير و طلاجات خريداري شده از او كشف شد.

🔹وي خاطرنشان كرد : متهم در اعترافات خود تا كنون به ۶ فقره سرقت اعتراف و پس از تشكيل پرونده مقدماتی برای سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفی شد.

🔹فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان، از شهروندان خواست؛ ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق تلقن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *