دستگيري ۴ متهم به ۲۲ فقره سرقت در سبزوار

🔹 فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری ۴ متهم به ۲۲ فقره سرقت وسایل خانه و خانه باغ از روستاهای حاشیه این شهرستان خبر داد.

🔹 سرهنگ” حسين بيات مختاري” گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت وسایل خانه  و خانه باغ های روستاهای اطراف سبزوار، طرح تشديد مقابله با اين سرقت ها در دستور كار كارآگاهان دایره تجسس کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

🔹وی افزود: تيم هاي دايره تجسس کلانتری ۱۳ با كنترل و مراقبت هاي نامحسوس به سرنخ هايي دست يافتند كه منجر به ردزني ۴ متهم اصلي اين سرقت ها شد.

🔹سرهنگ بيات مختاري گفت: متهمان كه ۳ مرد و یک زن بودند پس از هماهنگي با مقام قضايي در عملياتي غافلگيرانه توسط  ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ سبزوار دستگير و به مقر انتظامی  منتقل شدند.

🔹اين مقام انتظامي تصريح كرد: ۴ متهم دستگیرشده در مواجهه با مستندات و ادله متقن پليس به ۲۲ فقره سرقت وسایل خانه و خانه باغ از روستاهای اطراف سبزوار اعتراف و در بازرسي از مخفيگاه آنان اموال مسروقه كشف و با شناسايي مالباختگان تحويل آنان شد.

🔹فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *