ساماندهی نواقص کشتارگاه سنتی دام شهرستان سبزوار

زیدآبادی رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت :

با توجه به قدمت زیاد و فرسوده بودن کشتارگاه سنتی شهرستان و به لحاظ اهمیت تامین گوشت سالم و بهداشتی شهروندان، نظر به پیگیری های شبکه دامپزشکی سبزوار و همکاری و همراهی سایر ادارات ذیربط به خصوص فرمانداری ودادگستری و  شهرداری محترم شهرستان، موضوع به قید فوریت در دستور کار کمیته ساماندهی کشتارگاه دام شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی ۴ جلسه برگزار شده و چندین بازدید صورت گرفته از کشتارگاه سنتی دام توسط اعضاء کارگروه، در نهایت مصوب گردید که شهرداری شهرستان با حفظ مالکیت نسبت به تمدید قرارداد با پیمانکار فعلی کشتارگاه اقدام نماید و تعمیرات و رفع معایب کشتارگاه که توسط کمیته فنی کارگروه برآورد هزینه شده است، از محل اجاره بهاء مجموعه رفع گردد. همچنین در این راستا، با مساعدت نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی جهت عملیات اجرایی  به شهرداری تخصیص یابد.

دکتر زیدآبادی ادامه داد:در خصوص مشکل آب شرب کشتارگاه ، مقررگردید  شرکت آب و فاضلاب نسبت به تحویل آب در محل کشتارگاه تمهیدات لازم را اتخاذ نماید به گونه ای که آب شرب مجموعه دچار قطعی و کمبود نگردد.

وی با بیان این موضوع که تامین گوشت سالم و حفظ سلامت شهروندان دغدغه شبکه دامپزشکی شهرستان می باشد اظهار امیدواری کرد با پشتکار پیمانکار فعلی و نظارت اعضاء کارگروه نواقص موجود در کشتارگاه دام به زودی مرتفع گردد.

گفتنی است که جلسات اخیر توسط کمیته ساماندهی کشتارگاه دام شهرستان با حضور ( فرمانداری ، دادگستری، -شهرداری و مدیریت فعلی کشتارکاه و سایر ادارات مربوطه )برگزارشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *