بهرمندی ۶ هزار زائر و مسافر از خدمات هلال‌احمر سبزوار

هلال احمر سبزوار

رییس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: ۶ هزار زائر و مسافر از ۲۵ اسفند گذشته تاکنون از خدمات طرح ایمنی و سلامت این جمعیت در شهرستان سبزوار بهره‌مند شدند.

حامی ایمان‌پناه گفت : خدمت رسانی هلال احمر سبزوار به زائران و مسافران نوروزی از طریق چهار پایگاه و در قالب ارائه خدمات امدادی و توزیع اقلام فرهنگی بوده است.

وی اظهار داشت: در کنار خدمات طرح ایمنی، سلامت، کمک به فرهنگ سازی و کاهش تصادفات جاده‌ای در فضاهای دوستدار کودک این پایگاهها، ۸۵۰ کودک از فضای آموزشی و سرگرمی برپا شده این جمعیت بهره مند شدند.

رییس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: همچنین ماموران هلال احمر در معرفی مکانها و جاذبه های گردشگری شهرستان سبزوار به گردشگران نوروزی همکاری می کنند که در این راستا در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ مورد اقلام فرهنگی و نقشه شهرستان سبزوار توزیع شده است. 

ایمان‌پناه افزود: جمعیت هلال‌احمر سبزوار به منظور ارائه خدمات نوروزی به زائران رضوی و مسافران، چهار پایگاه امداد و نجات این جمعیت در جاده‌های منتهی به این شهرستان فعال نموده است.

وی افزود: نیروهای هلال احمر در قالب تیم های امداد و نجات با تمام امکانات و توان تلاش می کنند در کنار دیگر نهادهای خدمت رسان، زمینه سفری ایمن را برای زائران و مسافران فراهم سازند. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *