تشییع پیکر مطهر شهید غیرت در سبزوار

سبزوار

مردم متدین و شهید پرور سبزوار امروز با حضور پرشور در آیین تشییع  شهیدمراسم تشییع شهید غیرت در سبزوار غیرت دیار سربداران  «حمیدرضا الداغی» بار دیگر نشان دادند که با پاسداشت ارزش‌های انسانی و  اسلامی حامی عفت و حیا در جامعه هستند و  هرگونه هنجار شکنی در این زمینه را محکوم می کنند.

در این آیین تشییع پرشکوه که با حضور مسوولان و قشرهای مردم از خیابان بیهق سبزوار  آغاز و پیکر این شهید والامقام تا گلزار شهدا سبزوار تشییع  و در این مکان به خاک سپرده شد.

تشییع کنندگان با  حمل پلاکارد‌هایی با مضمون حمایت از حجاب و عفاف در جامعه، انزجار خود را از مهاجمان به نوامیس مردم را اعلام کردند.

تشییع کنندگان با شعارهای لبیک یا حسین (ع)، هیهات من الذله، و حامی  ولایت هستیم  پیکر شهید حمیدرضا الداغی  را بدرقه کردند.

مراسم اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهیدعزیز به امامت مقیسه امام جمعه سبزواراقامه شد

شهید حمیدرضا الداغی، متولد سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری،  شامگاه هشتم اردیبهشت هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده بودند به دفاع از آنان برخاست  اما از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.

از آن شهید غیرتمند یک فرزند دختر ۱۵ ساله به یادگار مانده است. پیکر مطهر این شهید دیروز نیزدر مشهد مقدس  تشییع  و  در حرم منور رضوی طواف داده و سپس به زادگاهش سبزوار منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *