جان دوباره ورزش در سبزوار با احیای هندبال

محبی نماینده سبزوار

👤 بهروز محبی، نماینده غرب خراسان در مجلس گفت :

🔹احیای دوباره هندبال، جان دوباره ای به ورزش سبزوار و منطقه غرب خراسان، بخشیده است. سبزوار مهد رشته هندبال کشور است و این رشته طی سالهای گذشته، در شرایط خروج از مسیر و جایگاه واقعی خود در سبزوار بود.

🔹با پیگیری های فراوان، تیم هندبال پیکان سبزوار به عنوان نماینده استان در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، طی فصل گذشته و جاری حضور دارد.

🔹تیم هندبال پیکان سبزوار با حمایت مدیران باشگاه فرهنگی و ورزشی پیکان، حمایت های اداره ورزش و جوانان و مسئولان شهرستانی، تلاش نموده هندبال سبزوار را به جایگاه واقعی خود بازگرداند.

🔹یکی از مشکلات تیم های ورزشی در سبزوار، نبود حامی مالی است که در صورت توسعه زیرساخت ها و صنایع مادر، زمینه حمایت از تیم های ورزشی در رشته های مختلف از جمله هندبال، فراهم می شود.

🔹همچنین در این صورت، ورزشکاران رشته های انفرادی و تیم های ورزشی سبزوار، با امکانات و شرایط مطلوب تری می توانند در میادین ورزشی، حضور یابند.

🔹یکی دیگر از رشته هایی که ورزشکاران سبزواری طی سالهای اخیر در سطح جهانی خوش درخشیده اند، ساواته (بوکس فرانسوی) است که با برافراشتن پرچم پرافتخار ایران در میادین مختلف، باعث افتخار شده اند.

🔹برخی ورزشکاران رشته ساواته سبزوار، برای اعزام به مسابقات اعزامی جهانی ۲۰۲۱، دچار مشکل شده بودند که با رایزنی با وزیر ورزش و جوانان، این مشکل برطرف شده بود.

🔹همچنین حمیده اسماعیل‌نژاد دونده سبزواری که در رقابت‌های بین المللی دو و میدانی موفق به شکستن رکورد ملی این ماده شد، با پیگیری های مستمر مورد حمایت های ویژه معاون وزیر ورزش و جوانان گردید. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *