پيام تبريك شهردار سبزوار به مناسبت سال جدید

پيام تبريك شهردار سبزوار به مناسبت سال جدید

سيد علي كوشكي شهردار سبزوار در پيامي فرا رسيدن نوروز باستاني، بهار سال ۱۳۹۶ را تبريك گفت:

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار متن پيام بدين شرح است:

با سلام و درود به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر عج و ارواح مطهر شهدا، و امام راحل و با آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری مدظله العالی و موفقیت خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

بهار از راه می رسد و رویش گل و بنفشه طبیعت را فرا می گیرد، موسیقی بهار و نمایه های آن در تازه شدن طبیعت و سرمستی گل و سبزه و چمن زاران نمایان می شود . نوروز شادمانه ترین لحظه های زندگی و زیباترین آئین ایرانی است .

می توان گفت بهار نماد اعجاز خلقت هستی است که در آن طبیعت دوباره بعد از زمستانی سخت ، زنده می شود و تن پوشی از سبزی و بالندگی را بر تن می نماید .

در سالي كه گذشت با تمام فراز ونشیب ها ، بهاری دیگر از راه رسید و ما نیز در ناب ترین لحظات عرفانی و در دقایق تحویل سال نو با خود و خدای خویش خلوت می گزینیم و به نجوا می نشینیم و از خالق هستی می خواهیم حال ما را دچار تحول نماید و در رحمت واسعه خویش را به روی ما بگشاید.

بهر تقدیر در این ناب ترین و عرفانی ترین دقایق توفیق حاصل شد تا در شهر سبزوار با مردمانی خونگرم و مهمان نواز ، طلیعه خدمتگزاری ، وحدت و همگرایی برای رسیدن به فردایی بهتر را به نظاره بنشینیم و تعهدی اخلاق مدارانه و مسئولانه را در این مسیر فراهم آوریم و با هم برای رسیدن به افق توسعه از خداوند مدد بگیریم و همت نمائیم.

نیک روشن است که توسعه پایدار فرایندی همه جانبه است که در مسیر آن همراهي و مشاركت شهروندان و تلاش خستگي ناپذير، همكارانم در مجموعه شهرداري و سازمان هاي تابعه كه در طول سال جاري از هيچ تلاشي دريغ ننموده و خالصانه و خاضعانه در خدمت رساني به توسعه شهري با همدلی و همراهی اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و ساير مسئولين در اعتلاي ديارسربداران گام برداشته اند، با آرزوي توفيقات روز افزون براي همگان، كمال تقدير و تشكر را دارم

سید علی کوشکی

شهردار سبزوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *