پيام حسین مقصودی به مناسبت انتخابات شوراهای شهر و روستا

پيام حسین مقصودی به مناسبت انتخابات شوراهاي شهر و روستا

 

“بسم الله الرحمن الرحيم”

 

با عرض سلام و تبريك مجدد سال نو خدمت مردم شريف سبزوار، جوين، جغتاي، خوشاب،داورزن،ششتمد و روداب و آرزوي سالي خوش و توأم با موفقيت و سلامتي براي تك تك همشهريان گرانقدرم در حوزه انتخابيه سبزوار بزرگ.

 

 رجاي واثق دارم كه با كمك و همدلي و همفكري همه نخبگان سبزوار بزرگ و امام جمعه محترم،نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شورا و شهردارمحترم  و نماينده عالي دولت در شهرستان و در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري ،مي توان بر مشكلات غلبه نمود و در جهت نيل به اهداف مقدس جمهوري اسلامي ايران گام برداشت.

 

در سالي كه با درايت رهبر فرزانه انقلاب ،به نام سال اقتصاد مقاومتي و توليد واشتغال نامگذاري شده است ،دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در پيش رو داريم:

 

” انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراي شهر و روستا”

 

  اولين سفارش اينجانب بعنوان خادم ملت در مجلس شوراي اسلامي،حضور حداكثري مردم در صحنه با شكوه انتخابات مي باشد.حضوري كه رهاورد آن، خوشحالي و سربلندي مردم و مقام معظم رهبري است و چون هميشه خاري است در چشم معاندان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي.

 

فلسفه انقلاب اسلامي، آزادي مردم در انتخاب و تعيين سرنوشت خويش است.و در اين چهاردهه كه از عمر با بركت انقلاب اسلامي مي گذرد، اين مهم به خوبي خود را نشان داده است و هر زمان كه شخص و جريان و گروهي در مقابل خواست حقه مردم قرار گرفته ،چيزي جز شكست و سرافكندگي نصيب نبرده است.

نخبگان سياسي و اجتماعي فقط مي توانند در جهت تشخيص كانديداي اصلح مردم را راهنمايي كنند، هيچ شخص و جريان سياسي حق ندارد خواست خويش را بر مردم تحميل نمايد و در مسير آزاد انتخاب مردم خللي ايجاد نمايد.همانطور كه مقام معظم رهبري بارها تأكيد فرموده اند، رأي مردم حق الناس است و ما به واسطه اين حق در محضر پروردگار عالم، مسئول هستيم. 

 

با همه اين اوصاف ،متأسفانه بعضأ مشاهده مي شود، كه برخي از كانديداهاي محترم و يا طرفداران ايشان ،در مجالس و محافلي كه حضور مي يابند و يا در فضاي مجازي، خود را منتسب به اينجانب، يا گروه و تيم اينجانب معرفي مي نمايند، بنده اين موضوع را قويأ رد مي نمايم و از هيچ فرد و ليست انتخاباتي ،حمايت نمي كنم.

 

سفارش من به حضور حداكثري مردم در انتخابات و انتخاب اصلح بوده و از كانديداهاي محترم مي خواهم با رعايت قانون و جذب اعتماد مردم، مسير اين حركت شكوهمند را ،چون هميشه هموار نمايند.

بديهي است وعده هاي بي حساب و كتاب و خارج از اختيارات شوراي شهر و روستا،جز ايجاد حس بي اعتمادي و بدبيني در مردم، نتيجه اي ديگر نداشته و كانديداهاي محترم را هم در نيل به مقصود، ناكام خواهد گذاشت.تخريب ديگران و سياه نمايي، جز آنكه تصوير زشتي از شرايط شهر و منطقه در اذهان مردم ثبت نمايد،ثمره اي ديگر نخواهد داشت.

بنده به صراحت اعلام مي كنم، راضي نيستم هيچكس از نام و جايگاه اينجانب بعنوان خادم ملت ،سوء استفاده نمايد؛چرا كه حسين مقصودي نماينده همه مردم حوزه انتخابيه سبزوار بزرگ است و همه كانديداهاي محترم هم براي بنده تا جايي كه بر اساس مر قانون عمل نمايند، عزيز و گرامي هستند.

 

 متأسفانه جهان بيني برخي ازعزيزاني كه خود را نخبگان سياسي و فكري شهرستان مي دانند،فقط در حد و اندازه گروه و حزب خويش است و هميشه منافع مردم در اين عرصه، قرباني اميال شخصي و گروهي مي شود؛ در همين راستا به دروغ در محافل سياسي و مردمي عنوان مي شود كه مقصودي ليست انتخاباتي مي دهد .اين شايعه تا جايي پر و بال داده شده ،كه حتي خواص شهر را هم تحت تأثير خود قرار دهد. بنده به صراحت مي گويم ،هيچ كس را تأييد يا رد نمي كنم و اين  مردم  آزاد انديش هستند، كه به عنوان ولي نعمتان ما حق انتخاب دارند و هر تصميمي كه بگيرند براي ما قابل احترام خواهد بود.چون هر كانديدايي كه از هيئت هاي اجرايي و نظارت اذن ورود به عرصه را پيدا نموده،شايستگي بودن در اين عرصه را دارد و اين مردم هستند كه در نهايت منتخبين خود را به شورا مي فرستند.

در پايان از خداوند متعال مي خواهم، همه ما را در عمل به مر قانون و اصول اخلاقي ياري رسانده، و توفيق خدمت به خلق را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم حماسه اي خلق كنيم،كه خار چشم دشمنان نظام و مايه آرامش و سربلندي سرزمين عزيزمان باشيم.

 

والسلام عليكم ورحمته الله و بركاته

بيستم فروردين ۹۶

 

حسین مقصودی

 

نماينده مردم فهيم سبزوار،جوين، جغتاي، خوشاب ، داورزن،ششتمد و روداب

رئيس مجمع نمايندگان خراسان رضوي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *