تقدير شهردار سبزوار از مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری

تقدير شهردار سبزوار از مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری

 

شهردار سبزوار از مشاركت و همراهي شهروندان اين شهر كه با پرداخت به موقع عوارض چهارگانه نوسازي، صنفي، پسماند و خودرو شهرداري را در توسعه شهري كمك مي كنند، تقدير كرد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، سيدعلي كوشكي در حاشيه مراسم قرعه كشي ششمين دوره جشنواره شهر زندگي، گفت:  مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض شهرداری می تواند در کیفیت خدمات رسانی این شهرداری بسیار تاثیر گذار باشد.

وي با بیان اینکه پرداخت به موقع عوارض شهري، عمران و توسعه شهري را به همراه دارد، اظهار داشت: پرداخت به موقع عوارض توسط مردم باعث تقويت خدمات همچون آسفالت معابر، توسعه و نگهداري فضاي سبز، كمك به امور فرهنگي، نظافت و پاكيزگي، اجراي طرح هاي شهري و… مي شود.

كوشكي با اظهار اينكه باید فرهنگی نهادینه شود تا مردم به اهمیت پرداخت عوارض پی ببرند و بدانند هزینه ای که پرداخت می کنند برای رفاه و آسایش خودشان صرف می شود، ادامه داد: طبق قانون، شهرداری‌ها به عنوان نهادهای مردمی موظف هستند خدماتی را به شهروندان ارائه کنند و در مقابل آن مبالغی را نیز به عنوان عوارض در سال، از مردم دریافت کنند و در صورت تحقق پرداخت به موقع، این امر می تواند گره گشای شهر و شهرداری باشد.

شهردار سبزوار گفت:  بنابراین از ادارات و شهروندان فهيم سبزواري درخواست می کنیم که نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند و امید می رود که شهروندان بیش از پیش مدیریت شهری را در توسعه و آبادانی شهر یاری کنند.

او با اظهار اينكه مشاركت شهروندان فهيم سبزواري در پرداخت عوارض چهارگانه شهري در سال گذشته رشد خوبي داشته است، گفت: در نیمه نخست سال گذشته ۳۲ هزار نفر و در نیمه دوم شاهد مشاركت ۳۵ هزار نفري شهروندان در پرداخت عوارض شهري بوده ايم كه اين مهم جاي تقدير دارد.

گفتنی است؛ در جشنواره شهر زندگي ۶ آقايان رمضان نیکو نیا ، محمد رضا اسماعیلی و خانم بیگم علوی پادری برنده سه دستگاه خودرو سواری شدند. همچنین در این مراسم ۱۲ عدد کمک هزینه زیارتی ، پنج دستگاه تلویزیون ، پنج دستگاه یخچال فریزر ، ۱۲ دستگاه تبلت ، ۲۰ دستگاه دوچرخه ، ۸۰ عدد سکه طلا و ۱۱۰ عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی بین پرداخت کنندگان عوارض شهرداری سبزوار قرعه کشی شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *