چند میگیری گریه کنی …؟؟؟ یا چند میگری خنده کنی …؟؟؟

چند میگیری گریه کنی …؟؟؟

یا چند میگری خنده کنی …؟؟؟

 

قبل ازاینکه به سراغ داستان اصلی برویم لازم دیدم که برداشتی ازعکس این زوج خوش آب ورنگ داشته باشم .

یادی کنم که کمی مانده به شب عید ، هیاهوی عجیبی ازخودایجاد می کنند ، ازخودشان طرح تنظیم بازاربه راه می اندازند، خودشان رادرهمه شبکه های تلوزیونی وحتی درمطبوعات هم رسانه ای می کنند وکلی حرف وحدیث وسروصدای دیگر ، بگذریم …

اینهاهمان هایی هستند که درشب عیدباید کیلویی ۴۰۰۰تومان تا ۵۰۰۰تومان بابتشان پرداخت کنی، آن هم ازنوع کم آب وبی مزه !!!

امادراین روزها بایدکیلویی ۲۰۰۰تومان تا ۱۰۰۰تومان پرداخت کنی ، داستان چیست ؟ که درآن هنگام باید به آن شکل خریدکنی ودراین حال اینچنین خریدشان ؟؟؟

بیخیال ….برویم سرداستان اصلی

چند میگیری گریه کنی …؟؟؟

یا چند میگری خنده کنی …؟؟؟

این القاب برگرفته از سکانس زیبای چند میگیری گریه کنی است که قطعا فیلم را دیده اید و از واقعیت های فیلم درجامعه ی کنونی شاهد آن هستید و حال روز وشب های برخی از این شیفتگان خدمت درشورای اسلامی شهرمان را روایت میکند.

از رفتارهای جالب وشگفت انگیز این رجال ، این است که به اجبارهم باید گریه کنند و هم باید خنده کنند ؟؟؟ !!! ؟؟؟

سکانس اول :

مثلا : موضوع گریه کردنشان فوت شخص ، هفتاد وهفت پشت غریبه است که فقط منتظرفوت ایشان هستند تا برایشان تاج گل یا اطلاعیه ترحیم ارسال نموده و بعد ازارسال هدایای تبلیغاتی خود مثلا به عنوان ابراز همدردی ، حضور گسترده ی هیئت همراه و فرد مورد نظردرآن مراسم است .

سکانس دوم :

یا درسکانس بعد خواهید دید که منتظرجشن و سرورمراسمات عروسی و یا حتی ختنه سوری ، باز هم شخص هفتاد وهفت پشت غریبه اند که مراسم جشن و سرور را برگزارکنند تابازهمان سکانس تکراری اما درقالب خنده رابتواننداجراء و هدایا خود را که شامل دسته گل ، کادوهای نفیس یا حتی کارت هدیه ارسال نموده و بعد ازارسال در یک حرکت ایزایی ، حضور فرد مورد نظر و هیئت همراه را درآن مراسم شاهد هستیم . البته این افراد را گاها درغروب پنجشنبه هاهم می توان درمصلای شهربا دردست داشتن گل درسرمزارها وقرائت فاتحه به آسانی مشاهده کرد.

یادآوری :

البته خوب بود که برخی از دوستان کاندیدا به جای  این حرکات موزون و وقت گیرانه در ستادهای خود می نشستند و جلساتی درباره برنامه ها و طرح ها ، موضوع های مدیریتی در مبحث شهری چاره اندیشیده و برای نشست ها و مناظره ها اهداف و انگیزه خود را درباره ورود به شوراها یا محافل سیاسی  در دستور کار خود قرار می دادند تا در اعتلای آبادانی و پیشرفت شهربتوانند گام های موثرتری بردارند .

تذکر :

البته ناگفته نماند که برخی ازاین دوستان کاندید نما ، دور از اخلاق و منش جوانمردی در اقداماتی عجیب و غریب جدایی از تبلیغات زود هنگام ؟!!! و گریه و خنده کردنشان ، هم دردیوار نویسی و هم کف خیابان نویسی اقدام کرده اند؛ این عمل نیز تعرض به بیت المال و اموال شخصی مردم است .

سوال خیلی کوتاه اینجاست که بعدازاین همه کشمکش ورفت وآمدهای وقت گیرانه شان می توان بعدازانتخابات که چه دوستان رای آورباشند وچه نباشند را پیداکرد یا نه ؟؟؟ !!! ؟؟؟

هشداراول :

اینجا هم بد نیست که مسئولین امر این دسته ازعزیزان را مورد عنایت ولطف وکمی پیچش گوش واعطاء کارت زرد ، اعمال قانون نمایند تا باشد درسی برای آیندگان .

هشداردوم :

اینجاست که برخودلازم وواجب میدانم ، حتماحتما دوستان کاندیداها استفاده ازآیات قرآنی و احادیث ، یااسم ائمه (ع) رابرای چاپ درروی پوسترها، بروشورها وکارت ویزیت هایشان طراحی نموده را دردستورکارخودقرارندهند ، چراکه بیشتراوقات خواسته یا ناخواسته این پوسترها وکارت ویزیت ها را به صورت انبوه یا متفرقه درکف کوچه ها وخیابان آنهم به ناخواسته متاسفانه شاهد لگدمال شدنشان هستیم . دوست من : نکن … بهتراست طوری دیگرمتوسل شوید ، با دعاخواندنت درخلوت خویش قطعا معبودت ندایت راخواهد شنید و اجابت خواهد کرد .

دوست من ، کاندیدای محترم سلام

خوب نیست !!! این کارشما خوب نیست و دور از شخصیت اجتماعی و سیاسیتان است که بعد ازارسال هدایاء تبلیغاتی ارزان قیمت و ناچیزتان هزینه ناهار و شام تعدادی ازهمراهان ستاداجرایی شما را کسی دیگر بپردازد.

درضمن برخودلازم میدانم که شهادت جمعی ازشهدای مرزبانی میرجاوه راکه درحمله کوردلانه تروریستی به درجه رفیع شهادت رسیدند را به امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری وخانواده های این عزیزان تسلیت عرض نموده …… درپناه حق

منتقد کوچک شما : جـواد باشتنـی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *