پیام تسلیت مدیرعامل سازمان آتش نشانی سبزوار در فراق یاران

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان آتش نشانی سبزوار در فراق یاران

مِنَ الْمُۆْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا …

از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدایشان بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچگاه پیمان خود را دگرگون نکرده اند …!

سوره مبارکه ی محمد آیه شریفه ی ۳۱

 

شهادت معرج عروج عاشقانی است که از قید جان گذشته اند تا بُراق عشق آنان را به وادی عدم کشاند و این عدم یعنی دست یافتن به تمام آنچه در عالم هستی موجود است !

 

بار دیگر جهان شاهده از خودگذشتگی و ایثار انسانهایی بود که در یاری رساندن به همنوعان خود لحظه ای درنگ نکردند و مرد و مردانه قدم در راه نبرد و جهاد با آتش و خون گذاشتند !

 

بدون شک جز سوختگان مکتب عشق را به ضیافت ابراهیمی الله راهی نیست ! و شراب شوق وصل را جز به داغ جگران نمی دهند و عطش عشق شهادت را جز به آنانی که پای در وادی بلا گذاشته اند نمی بخشند ولاجرم در بین این صفا و مروه ی آتش و خون ، فقط شهیدانند که از چشمه سار زمزم شهادت می نوشند !

گوارایشان باد شراب طهور شهادت و پر رهرو باد این رسم و رسوم مقدس عاشقی و دلدادگی و پروانه گی …!

اینجانب و آتش نشانان جان برکف سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار بعنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ آتش نشانان جهان ، حادثه ی غمبار و در عین حال عزت آفرین ساختمان #پلاسکوی تهران را به تمامی همکارانمان در سراسر کشور و به خصوص همکاران داغدارمان در آتش نشانی تهران تبریک و تسلیت عرض نموده ، از درگاه خداوند تبارک و تعالی طلب صبر برای خانواده های داغدیده و طلب یاری و آرزوی صحت و سلامتی برای زیر آوارماندگان داریم .

مهدی احمدی راد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

شهرداری سبزوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *