بودجه ۲۹۷ میلیارد تومانی سال ۹۸ شهرداری سبزوار

لایحه بودجه پیشنهادی ۲۹۷ میلیارد تومانی شهرداری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار،  شهردار سبزوار در این رابطه گفت: بودجه سال آینده شهرداری سبزوار با درک مناسب از فرصت های پیش رو و با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از منابع محدود و تقویت انضباط مالی و با هدف بهبود شاخص های مدیریت شهری تهیه و تنظیم شد.

سید علی کوشکی ضمن تبریک فراررسیدن ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: تشکر می کنم از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و پرسنل خدوم شهرداری که با همراهی و همدلی برای توسعه شهری تلاش می کنند.

وی اظهار کرد: بودجه سال ۹۸ شهرداری سبزوار با مبلغ حدود  ۲۹۷ میلیارد تومان در زمان مقرر تحویل شورا می شود.

او با بیان اینکه طبق حکم ماده ۶۸ قانون شهرداری ها در خصوص نسبت بودجه عمرانی به کل بودجه شهرداری رعایت شده است.اضافه کرد: افزایش مبلغ بودجه ۹۸ نسبت به بودجه سال ۹۷ که حدود ۲۱۶ میلیارد تومان بوده ناشی از بازپرداخت اوراق مشارکت سال ۹۳ می باشد.

شهردار سبزوار همچنین تاکید کرد:  نخستین بودجه ی شهرداری سبزوار است که به استناد بخشنامه بودجه ابلاغی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمده است: سازمان های وابسته که به استناد ماده ۵۴ قانون شهرداری ها تاسیس یا تغییر پیدا کرده اند می بایست درون بودجه عمومی شهرداری لحاظ شود. در این راستا شهرداری سبزوار در این مورد توانسته موفق عمل نماید. باید عرض کنم کلیه سازمان های وابسته شهرداری که به استناد ماده ۸۴ قانون شهرداری ها تاسیس شده بودند طبق اساسنامه، چارت سازمانها را به استناد ماده ۵۴ قانون شهرداری ها در راستای کاهش هزینه ها تغییر دهد.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم همانند سنوات قبل با همراهی و همدلی در تحقق بودجه سال آینده موفق باشیم و از نظر فرهنگی، اجتماعی  و مباحث شهری سال خوبی برای شهر و شهروندان رقم بزنیم.

شهردار سبزوار همچنین از امام جمعه سبزوار، ریاست و تک تک اعضا شورا ، فرماندار ویژه ، نمایندگان مردم در مجلس، ریاست دادگستری و دادستان شهرستان و دیگر مدیران شهری که در سال جاری  همراه شهرداری بودند تقدیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار نیز گفت: از شهردار سبزوار که بودجه شهرداری سبزوار را در مهلت مقرر تحویل شورا کردند تقدیر می نمایم.امیدوارم که شورا هم بتواند پس از بررسی در مهلت مقرر نسبت به تصویب آن اقدام نماید.

دکتر علی اصغر محمدی افزود: ضمن تشکر از مشارکت و همراهی شهروندان فهیم سبزوار در توسعه شهری، درخواست داریم همانند سال های گذشته با شهرداری و شورا همراه و همسو باشند تا بتوانیم در سال آینده طرح ها و اقدامات خوبی را در راستای آبادانی شهر به منصه ظهور برسانیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *