‍ قدردانی روابط عمومی شهرداری سبزوار از حضور معاون وزیر کشور و مدیران استانی

‍‍ قدردانی روابط عمومی شهرداری سبزوار از حضور معاون وزیر کشور و مدیران استانی

روابط عمومی شهرداری سبزوار در پیامی از حضور دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر قربانی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری خراسان رضوی ، فرماندار ویژه ، اعضای شورای شهر، مدیران شهری و شهرداری در افتتاح طرح های شهرداری قدردانی کرد‌.

در بخشی ازین پیام آمده است: خدمات رسانی افتخار بزرگی است که خدای قادر متعال آن را بر عهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می دارند و بی شک هرگونه فعالیت جهادی برای توسعه شهری در گرو تلاش تمامی مدیران خدمتگذار است.

محمداختریان گفت :

مفتخریم که امروز در سایه همدلی و همراهی مجموعه مدیریت شهری و تلاش مضاعف مدیران و پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری سبزوار ۱۸ طرح عمرانی ، خدماتی ، ترافیکی ، تفریحی با حضور مدیران کشوری و استانی با اعتباری بالغ بر حدود ۴۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ماحصل آن چیزی جز توسعه شهری و رضایتمندی شهروندان کهن شهر دیار سربداران نیست.

پر واضح است که توسعه و عمران کهن شهر دیار سربداران جز با مشارکت شهروندان مشارکت جو و فهیم سبزواری با شهرداری و مدیریت شهری در اجرای پروژه های زیربنایی و توسعه شهری محقق نمی شود.

در پایان بر خود لازم دانستیم ضمن تقدیر از همه مدیران کشوری ، استانی ، شهرستانی و شهروندان سبزوار ، توفیقات روزافزون همه تلاشگران عرصه خدمت را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *