پیگیر مطالبات مردم هستیم

نهضت آسفالت شتاب گرفته است

حسین بروغنی عضو شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: پیگیر مطالبات به حق مردم هستیم، طرح تداوم نهضت آسفالت در سبزوار از شتاب خوبی برخوردار است.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سبزوار حسین بروغنی در بازدید میدانی از چند طرح شهرداری، افزود: آسفالت معابر خدمتی است که به صورت گسترده و در سطح شهر به شهروندان ارائه می شود، از این رو با تاکید شورا و شهرداری نهضت آسفالت آغاز شد تا بتوانیم متراژ بالایی از معابر سطح شهر را آسفالت ریزی کنیم.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان و بهبود وضعیت عبور و مرور در معابر سطح شهر است.

او تصریح کرد: با اجرایی شدن نهضت آسفالت شاهد آسفالت اکثر کوچه ها و خیابانهای خاکی محلات هدف و مرکز شهر خواهیم بود که انتظار چندین ساله و به حق شهروندان برطرف خواهد شد.

او همچنین با اشاره به اینکه ثمره همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری استمرار و شتاب در اجرای پروژه های شهری است، گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی، خدمات مطلوب تری را به شهروندان ارائه نماییم.

او در ادامه ضمن اجرای پروژه بزرگراه ابریشم را یکی از بزرگترین خدمات زیربنایی شهر سبزوار برشمرد که می تواند کمک بزرگی در کاهش و روان سازی ترافیک شهری و سهولت دسترسی ها داشته باشد.

او همچنین از تلاش های شبانه روزی شهردار سبزوار ، مدیران و پرسنل زحمتکش شهرداری که به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات با شهروندان فهیم سبزواری هستند تقدیر و ابراز امیدواری کرد با مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی شاهد جهش خوبی در عمران شهر باشیم‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *