تشکیل کارگروه سرمایه گذاری درسبزواربه منظورشناخت بحران‌های صنایع وموضوعات توسعه ای

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از تشکیل کارگروه سرمایه گذاری به ریاست معاون فرماندار سبزوار به منظور شناخت بحران‌های صنایع و موضوعات توسعه ای خبر داد.

سید مجتبی علوی مقدم امروز در حاشیه بازدید از واحد های صنعتی شهرستان سبزوار با بیان اینکه اگر با موضوعات به صورت میدانی برخورد نکنیم، در تصمیم گیری ها دچار مشکل می‌شویم، اظهارکرد: در این راستا روزهای پنجشنبه به بازدید از صنایع و پروژه های عمرانی اختصاص یافته و به زودی بازدید از حاشیه شهر و محلات هدف شهر سبزوار در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: برنامه این است که نگاه مدیریت شهری توجه به پتانسیل و توان شهرستان سبزوار باشد و اگر واحد های صنعتی و پروژه های عمرانی مشکلاتی با دستگاه های اجرایی دارند، حل شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار ادامه داد: در حال حاضر چند مدل صنعت شامل جاری، طرح های توسعه ای و بحرانی در این شهرستان داریم و در جلسات آینده به منظور حل مشکلات صنایع سبزوار برنامه ریزی های لازم صورت می‌گیرد.

علوی مقدم تاکید کرد: امیدوارم با تلاش و جدیت دستگاه های اجرایی در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها است، مشکلات واحد های صنعتی برطرف شود.

وی مهم ترین موانع صنایع سبزوار را منابع مالی، سرمایه در گردش، اسناد و مالکیت و غیره دانست و یادآور شد: کارگروه سرمایه گذاری به ریاست معاون فرماندار سبزوار تشکیل شده و شناخت بحران‌های صنایع و موضوعات توسعه ای در این کارگروه مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

گفتنی است، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار علاوه بر واحد های صنعتی، از پروژه های راه آهن سبزوار، مجتمع فرهنگی و ساخت باند دوم محور سبزوار – اسفراین بازدید کرد و مشکلات این پروژه ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *