پايان قدرت نمايي ۲ شرور در سبزوار

فرمانده انتظامي سبزوار از دستگيري ۲ تن ازاراذل و اوباش كه با شرارت های – خیابانی، سعي در بر هم زدن امنيت رواني شهروندان داشتند ،‌ در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسين بيات مختاري ” گفت : به عزم راسخ نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: در پي اعلام گزارش هايي مبني بر اينكه ۲ تن از اراذل و اوباش شهرستان ،‌با انجام اقداماتي نظير ارعاب ، تهدید با سلاح گرم و سرد ، نزاع منجر به جرح ، زورگيري ، مزاحمت براي نواميس مردم ،‌ برهم زدن امنيت رواني شهروندان در فضاي حقيقي و مجازي احساس ناامنی به وجود می آورند، با توجه به اهميت موضوع شناسايي آنان در دستور كار قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش فرماندهي انتظامي شهرستان سبزوار  قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات پليس مشخص شد يكي از اين متهمان در حاشیه شهر سبزوار  ساكن و  از عاملان اصلی نزاع و شرارت های خیابانی  بوده و در ادامه بررسی های به عمل آمده رد پای متهم دیگر که اسلحه کمری در اختیار داشت و با نمايش تهدید آمیز در صفحه اينستاگرامي  قدرت نمايي می کرد و به  شهر همجوار سبزوار  گریخته بود ؛نمایان شد.

 این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی سبزوار پس از کنترل و مراقبت های پوششی در  اقدامی غافلگیرانه و ضربتی یکی از متهمان را در شهرستان همجوار دستگیر و متهم دیگر را  با شلیک تیر هوایی  در سبزوار زمین گیر کردند.

سرهنگ بیات مختاری گفت: در این عملیات ۲ متهم ۲۹ و ۳۲ ساله  در  ۲ مرحله دستگیرو یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی سبزوار با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت های دستگاه قضایی گفت : امنیت  مردم شریف شهرستان سبزوار خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند نظم و آرامش مردم را خدشه دار کنند بدانند با اقدام قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد/عکس آرشیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *