۴۲۰ فرهنگی سبزواری در دوره‌های دانش‌افزایی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت:

بیش از ۴۲۰ معلم دوران ابتدایی سبزوار با شرکت در کارگاه‌های آموزشی این دوره (قطب شهید فرومندی) که با هدف توانمندسازی، دانش‌افزایی و کسب مهارت بیشتر برگزار شد، آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

اشرف باغانی در جریان بازدید از کارگاه های دانش افزایی معلمان سبزوار گفت : کارگاههای دانش افزایی در قالب ۱۲ کارگاه با عنوان های مورد نیاز از سوی مدرسان برتر در زمینه دروس ریاضی، فارسی و علوم، ارزشیابی کیفی توصیفی، ارتقای سواد قرآنی، درس پژوهی، طرح جابر، سواد دیجیتال و تولید محتوای اکترونیکی، تکالیف مهارت محور، ذوق خواندن و زیبا نویسی برپا شد.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت ها و سیاست های حوزه معاونت آموزش بنیادین وزارتخانه، استان و شهرستان در شرایط کنونی، توجه به کیفیت بخشی فرآیندهای آموزشی و ارتقای سطح کیفی یادگیری معلمان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: رسالت اصلی در سال تحصیلی جدید، ارتقای توانمندی و صلاحیت حرفه ای معلمان است که برای تحقق این امر مهم و تقویت مدرسان آینده، تلاش می شود در هر مدرسه یک کارگاه آموزشی و یک مرکز مهارت آمورش تخصصی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت جامعه به توسعه آموزش پرورش گره خورده است، گفت: مدرسه مهمترین سازمان در مسیر پرورش نیروی انسانی کارآمد محسوب می شود که یکی از راهکارهای دستیابی به آن وجود معلمان شایسته و توانمند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *