رسالت رسانه‌ها در تبیین پیام رهبری به کنگره ملی شهدا دیارسربداران

امام جمعه سبزوار

امام جمعه سبزوار گفت: رسانه‌ها در تبیین پیام سراسر حکمت مقام معظم رهبری به کنگره ملی شهدای شهرستان‌های سبزوار و نیشابور رسالت ویژه‌ای دارند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار افزود: رسانه ها، روزنامه ها و نخبگان ۲ شهرستان سبزوار و نیشابور به پیام رهبر انقلاب و نکات برجسته تر آن توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دیدار اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای شهرستان های سبزوار و نیشابور در کنار نمایندگان، مسوولان و خانواده معظم شهدای این ۲ شهرستان با رهبر معظم انقلاب که به تدبیر مسوولان دفتر مقام‌ معظم رهبری رخ داد، نمایانگر وحدت، انسجام و پیوستگی این ۲ شهرستان تاریخی و فرهنگی است.

وی تصریح کرد: این روزها سبزوار و نیشابور به واسطه پیام رهبر انقلاب برای کنگره ملی شهدای ۲ شهرستان در سطر اخبار قرار گرفته اند و عزت، عظمت و نقش ۲ منطقه در مسیر اعتلای اسلام بیان شده است.

امام جمعه سبزوار با سپاس از دست‌اندرکاران کنگره ملی ۲ هزار شهید دیار سربداران گفت: از حضور و همراهی مسوولان کشوری و استانی، به ویژه امامان جمعه، نمایندگان مجلس، مسوولان و مردم شهرستان نیشابور در برپایی اجلاسیه کنگره شهدای دیار سربداران تشکر مضاعفی داریم.

حجت الاسلام و المسلمین مقیسه در ادامه با تسلیت ایام ارتحال امام راحل (ره) گفت: رحلت امام (ره) واقعه ای غم‌انگیز برای جهان اسلام و تشیع بود و با رحلت آن بزرگوار دشمنان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند، اما با انتخاب شایسته رهبر انقلاب، توطئه دشمن نقش بر آب و نور امید در دل انقلابیون و علاقه مندان نظام افزون شد.

امام‌جمعه سبزوار همچنین گفت: ۱۵ خرداد یکی از روزهای سرنوشت ساز تاریخ انقلاب است، قیامی که در عصر خفقان و ستم رژیم شاهنشاهی رخ داد و در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش موثری داشت.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) زمینه استقلال حقیقی و همه جانبه، خودکفایی، پافشاری بر حفظ اصول دینی و شرعی و فرهنگ اسلامی، ایجاد وحدت و همبستگی، توجه به ملت های مظلوم ، ایجاد قسط و عدالت و حمایت همیشگی از مستضعفان و عزت جهان اسلام فراهم شد. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *