تحمل ۱ سال حبس، یک مرکز تولیدو نگهداری وعرضه گوشت در سبزوار

جوادباشتنی

یک مرکز تولید ، نگهداری وعرضه گوشت در سبزوار به دلیل مجموعه اقدامات منجر به تهدید علیه بهداشت عمومی به یک سال حبس تعزیری محکوم گردید.

🔹 برات الله زیدآبادی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: پیرو بازدیدهای مستمر کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی از مراحل تولید ،توزیع و نگهداری مواد غذایی از واحدهای تهیه ، عرضه و نگهداری فراورده های خام دامی شهرستان سبزوار، از یک مرکز تولید ، نگهداری وعرضه گوشت، مقدار ۱۵۰ کیلوگرم محموله با  تاریخ تولید خلاف واقع با تاریخ جلوتر روی محصولات کشف گردید.

🔹 همچنین این مرکز بدون حضور مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی  و نظارت بهداشتی اقدام به تولید  و نگهداری محصول نموده است. کارشناسان شبکه دامپزشکی سبزوار جهت بازرسی مجدد، به مرکز مراجعه و از ورود آنها ممانعت بعمل آمد و بازدید را منوط  به اجازه و حضورمالکان این مرکز نمودند.

🔹مجموعه اقدامات انجام شده این مرکز از مصادیق تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی می باشد و متصدی مرکز تولید  ، نگهداری و عرضه گوشت به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی و بدلیل اینکه صدور آرا جایگزین حبس، تاثیری در بازدارندگی ارتکاب این قبیل جرائم نداشته ،لذا از باب درس عبرت برای متهمین و افراد دیگری که سلامت مردم برای آنان اهمیت ندارد توسط قاضی محترم شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری دو شهرستان سبزوار به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم گردید. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *