پرداخت بخشی دیگر از مطالبات فرهنگیان خارج از کشور، مشمولین رای۱۵۵۳

جوادباشتنی

🔹نماینده مردم دیار سربداران در مجلس شورای اسلامی گفت:

  با پیگیری های مستمر  بخشی از مطالبات فرهنگیان خارج از کشور طی روزهای گذشته پرداخت شده است که این موضوع تقدیر و تشکر آنها را به همراه داشته است.

🔹دکتر بهروز محبی نجم آبادی اظهار داشت: یکی از مشکلات چندین ساله  ۲ هزار و ۸۰۰ فرهنگی خارج از کشور،  تاخیر در پرداخت مطالبات آنها بوده است که با پیگیری های مداوم  اینجانب از طریق  سران سه قوه و دیوان محاسبات سرانجام با تایید  رییس سازمان برنامه و بودجه دستور پرداخت بخشی از مطالبات این عزیزان انجام شد.

🔹وی افزود:  همزمان با شب تاسوعا حسینی ۲۵ درصد مطالبات  فرهنگیان خارج از کشور که بین یک تا دو میلیارد ریال بوده به حساب این همکاران  فرهنگی واریز شده است.

🔹عضو کمیسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین با پیگری اینجانب ۲۱ درصد مطالبات این معلمان  ماههای گذشته پرداخت شده بود و هم اینک در مجموع  ۴۶ درصد مطالبات  فرهنگیان خارج از کشور واریز شده است و  این معلمان از پیگیری منتج به نتیجه  نمایندگان مجلس تشکر نموده اند.

🔹نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت:  سازمان برنامه و بودجه قول مساعدت داده است مابقی مطالبات این معلمان که بخش هایی از آن مرتبط با یک دهه گذشته بوده  پرداخت شود.

🔹دکتر بهروز محبی نجم آبادی اظهار داشت: پرداخت بخشی از مطالبات به حق فرهنگیان خارج از کشور در دولت سیزدهم و با وجود شرایط سخت اقتصادی نوید بخش و امیدآفرینی  بیشتر  جامعه فرهنگیان را به همراه داشته است.

🔹 گفتنی ست وزارت آموزش و پرورش به منظور فراهم نمودن امکان تحصیل فرزندان ماموران دولت در کشورهای دیگر، اقدام به دایر نمودن مدارس ایرانی و اعزام معلّم در تمامی مقاطع و براساس آزمون کتبی و مصاحبه‌های حضوری و گزینش به این مدارس می‌نماید. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *