جمهوی اسلامی به قدرتی بزرگ مبدل شده است

امام جمعه سبزوار

مقیسه، امام جمعه سبزوار گفت:

به برکت انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی به قدرتی بزرگ و تاثیرگذار در سطح جهانی  مبدل شده است.

آیت ا… غلامرضا مقیسه در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: امروز ایران نقش تاثیرگذار در تحولات منطقه ای دارد و کشورهای منطقه و جهان از ايران براي حل برخی مسائل خود کمک می گیرند.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود:  خدمات ارزشمند دولت شهیدان رجایی و باهنر با وجود دوران کوتاه از ذهن مردم پاک نمی شود.

امام جمعه سبزوار گفت: هفته دولت فرصت ارزشمند  برای تبیین دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی و دولت به مردم است که از این طریق امیدآفرینی در فضای جامعه بیشتر می شود.

آیت ا… مقیسه افزود: با وجود توطئه های مداوم دشمنان مقام معظم رهبری همچون امام راحل امید و بشارت به آینده ای روشن و ارزشمند را بارها نوید داده اند.

وی تصریح کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دولت، میز خدمت دستگاههای  اجرایی و اداری شهرستان به منظور ارائه خدمات و رفع مشکلات شهروندان در مصلای  نماز جمعه سبزوار برپا شد.

امام جمعه سبزوار گفت: از مجموعه فرمانداری سبزوار که با برپایی میز خدمت زمینه  دیدار چهره‌به‌چهره و بی‌واسطه شهروندان  با مسئولان را  فراهم و مردم بخشی از   مطالبات  و درخواست های خود را پیگیری کردند تشکر می کنیم. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *