بهره برداری هفت طرح عمرانی و صنعتی در سبزوار

جوادباشتنی

هفت طرح حوزه آب و فاضلاب، صنعت و کشاورزی به مناسبت هفته دولت با اعتبار هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در سبزوار به ثمر نشست.

ابراهیمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در آیین بهره برداری از این طرح ها با حضور یکی از نمایندگان غرب خراسان رضوی در مجلس و شماری از مسئولان محلی گفت: چهار طرح حوزه آب و فاضلاب سبزوار با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال به ثمر نشسته است.

حسین ابراهیمی افزود: این طرح ها شامل اجرای فاضلاب منطقه بهاران، راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی غرب خراسان رضوی، آبرسانی به شهر سبزوار با تجهیز چاه ۱۱ و ۱۲ کلوت و طرح آبرسانی روستای “بینق” بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲ طرح صنعتی شهرستان شامل یک واحد بلوک زنی با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۰ نفر و نیز کارخانه تولید دستمال کاغذی با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریالی و اشتغال ۳۲ نفر راه اندازی شد.

ابراهیمی گفت: در حوزه کشاورزی نیز یک واحد گلخانه ای کشت هیدروپونیک و محصول بلوبری در سبزوار با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال در مساحت سه هزار و ۱۵۰ متر مربع راه اندازی شد.

وی افزود: عملیات اجرایی یک شرکت سلامت محور با عنوان روغن کشی از دانه روغنی گیاهی با پیش بینی سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی سبزوار آغاز شد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت در مجموع ۶۵ طرح در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، آموزش و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد در شهرستان سبزوار به بهره‌برداری می‌رسد. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *