مشخص شدن چهار سایت طرح نهضت ملی مسکن در سبزوار

جوادباشتنی

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: چهار سایت نهضت ملی مسکن در این شهرستان در شهرهای سبزوار و “روداب” مشخص شده و فرایند آماده‌سازی آنها در حال اجراست.

محسن برزویی روز گفت: از این سایت ها سه مورد مرتبط با شهر سبزوار است که طرح ۴۹۵ واحدی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به نام شهید مهدی موحدنیا به صورت انبوه ساز وآپارتمانی با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال اجراست و بخشی از این واحدها در دهه فجر آماده تحویل به متقاضیان می شود.

وی تصریح کرد: همچنین سایت ۲۱ هکتاری در ضلع شمالی سایت ۴۹۵ واحدی به نام شهید ناصرالدین باغانی نامگذاری شده که و در قالب زمین های ۲ نفره برای ساخت به واجدان شرایط واگذار و واحدهای مسکونی آن به صورت خودساخته توسط متقاضیان ساخته می شود.

برزویی گفت: طرح سوم نهضت ملی مسکن در سایت ۱۱۴ هکتاری به نام شهید مهدی ناصری در ضلع شرقی “توحیدشهر” سبزوار قرار دارد که واحدهای آن به صورت تلفیق گروه ساخت و انبوه ساز ایجاد می شود.

رییس اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود: مقدمات آماده سازی زیرساخت سایت ۱۱۴ هکتاری و ۲۱ هکتاری سبزوار نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد: سایت شهر روداب نیز واقع در زمین های ملی است که ۱.۵ هکتار از گذشته و ۶ هکتار زمین جدید به آن الحاق شده و فرایند ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن به صورت واگذاری زمین به شهروندان است. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *