مردم ایران همواره دل در گرو انقلاب و نظام

جوادباشتنی

فرماندار ویژه شهرستان سبزوار گفت: مردم ایران همواره دل  در گرو انقلاب و نظام داشته و دارند و توطئه دشمنان نمی تواند در این پیوند عمیق خللی وارد کند.

حسین ابراهیمی کُردیانی در اجتماع مردمی ۲۲ بهمن سبزوار با تبریک سالروز افتخارآمیز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی به گواه همه اندیشمندان سیاسی، شاخص‌هایی همچون همراهی مردم را دارد که هیچ کدام از انقلاب‌های معاصر این ظرفیت را نداشته است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر مکتب اهل بیت (ع) و رسول الله(ص) است و امام راحل (ره) با الگو گرفتن از مکتب اهل بیت (ع) انقلاب را به ثمر رساند و در طول ۴۵ سال سپری شده از عمر انقلاب نیز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب همواره بر تداوم آن مکتب سفارش کرده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: ولایت فقیه محور انقلاب است که سبب شده درخت تنومند انقلاب ثمربخش شده و آزادی‌خواهان جهان از آن بهره‌مند شوند.

ابراهیمی افزود: شاخص دیگر انقلاب اسلامی حضور مردمی است که همواره دل در گرو انقلاب دارند، مردمی که با وجود مکر دشمنان پای آرمان‌های انقلاب و رهبری و خون شهدا ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی با بزک کردن ماهیت رژیم طاغوت تلاش می کند زمینه جدایی نسل جوان را از ارزشهای انقلاب فراهم سازد اما به جوانان توصیه می شود پس از مطالعه تاریخ و مقایسه خدمات انقلاب نسبت به این موضوع داوری کنند.

ابراهیمی ادامه داد: هجمه دشمن به ساختارهای انقلاب و جنگ فرهنگی و ترکیبی آنها هیچ کدام راه به جایی نمی‌برد و آنچه امروز برای ما افتخارآمیز است وجود مردم بصیر، دانا و پیرو مکتب اهل بیت (ع) تحت رهبری ولایت فقیه است که با یک اشاره اینگونه به میدان می‌آیند. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *