بهسازی ۳۰۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد سبزوار

جوادباشتنی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ۳۰۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان با هزینه ۱۷۰ میلیارد ریال امسال مقاوم‌سازی و تعمیر شده است.

محمد داورزنی گفت : از مجموع این واحدهای مسکونی ۲۶۰ مورد کمک به مقاوم سازی مسکن روستایی و ۴۵ مورد نیز تعمیر و بازسازی مسکن بوده است.

وی اظهار داشت: این واحدهای مسکونی از محل کمک بلاعوض کمیته امداد حضرت امام (ره)، تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آورده مددجویان بازسازی شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: همچنین با هدف کمک به پرداخت اجاره مسکن مددجویان برای ۵۸۵ خانواده به مبلغ چهار میلیارد ریال کمک هزینه پرداخت اجاره مسکن مساعدت شده است.

داورزنی افزود: با تفاهم نامه هایی که با نهادهای مختلف منعقد شده است ۶۰۰ نفر از مددجویان این نهاد از معافیت و تخفیفات در زمینه های دریافت پروانه ساخت و امتیازات برق، گاز، آب و فاضلاب بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: همچنین کمیته امداد امام (ره) با مشارکت و هم افزایی با سایر نهادها شامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد علوی و بنیاد برکت در مناطق محروم روستایی، به ویژه بخش “روداب” سبزوار اقدام به ساخت مسکن برای روستاییان نیازمند کرده است. جوادباشتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *