برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی ، امداد و کمکهای اولیه ویژه دانشجویان

برگزاری کارگاه آموزشی ایمنی ، امداد و کمکهای اولیه ویژه دانشجویان

به گزارش واحد خبری هفته نامه هفت قلم : مهندس حسن مختاری نماینده جامعه ایمن کشور درشهرستان سبزوار از برگزاری کارگاه های ایمنی ، امداد و کمکهای اولیه ویژه دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوارخبر داد .

وی درادامه هدف از برگزاری این کارگاهها را آشنایی دانشجویان با مسایل ایمنی به ویژه ایمنی وسایل گاز سوز با شروع فصل سرما ذکر نمود و ابرازامیدواری کرد که امید است با برگزاری این دوره ها و افزایش سطح علمی و ارتقاء سطح ایمنی شهروندان عزیزمان شاهد حوادث ناگوار نباشیم .

سرفصل های اریه شده در این کارگاهها : آشنایی با حریق – تکنیکهای اطفاء حریق – ایمنی وسایل گاز سوز، کمکهای اولیه و همچنین توزیع بروشور زمستان ایمن

مهندس مختاری نماینده جامعه ایمن کشور در شهرستان سبزوار از طراحی ،چاپ و توزیع بروشور زمستان ایمن خبر داد : وی آگاهی دادن و افزایش سطح علمی شهروندان در رابطه با مسایل ایمنی را از وظایف اصلی سازمانها و ادارات متولی ایمنی عنوان کرد و آموزش را رکن اساسی در کاهش حوادث ذکر نمود. در این راستا جامعه ایمن سبزوار در جهت ارتقای سطح ایمنی هموطنان عزیز فایل بروشور زمستان ایمن را بصورت رایگان در اختیارهموطنان عزیز قرار داده تا با نشرآن قدمی در جهت ارتقای سطح ایمنی همنوعان خود برداشته تا شاهد زمستانی ایمن و بدون حادثه برای هموطنان عزیزمان باشیم .

دست به دست هم برای ساختن جامعه ای ایمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *