صائمی نسب: پروژه های نیمه تمام سرمایه های مردم اند، برای اتمام آن کمرهمت بسته ایم

صائمی نسب: پروژه های نیمه تمام سرمایه های مردم اند، برای اتمام آن کمرهمت بسته ایم

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: در حال حاضر ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در سطح شهر فعال است که اولویت با طرح های نیمه تمام شهری می باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با بیان این مطلب افزود: اتمام سریع تر پروژه های نیمه تمام در راستای منافع مردم و فارغ از اینکه در چه دوره ای شروع شده، مهم ترین اولویت امروز شهرداری سبزوار است.

او بیان کرد: امروز که شاهد تلاش وافر مجموعه مدیریت شهری در راستای به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی هستیم تاکید می کنم، شهرداری سبزوار در این مسیر تنها نیست و همه مدیریت شهری در بخش های مختلف همراه و همیار ما هستند.

وی تاکید کرد: اگرچه برخی مواقع گفته می شود چرا شهرداری پروژه جدیدی را آغاز نمی کند، اما ما معتقدیم پروژه های نیمه تمام سرمایه مردم شهر محسوب می شود و تکمیل آنها بسیار مهم تر و البته دشوارتر از شروع پروژه های جدید است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار گفت: از ابتدای سال جاری تلاش کردیم براساس برنامه های تدوین شده شهرداری فعالیت پروژه ها را بعضا سرعت بخشیم تا بتوانیم علاوه بر اتمام این طرح ها، گام های توسعه شهری و جلب رضایت مردم را محکم تر از گذشته برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *