کانون خبرنگاران سبزوار رسما فعالیت خود را آغاز کرد

کانون خبرنگاران سبزوار رسما فعالیت خود را آغاز کرد

مدیر کانون خبرنگاران سبزوار گفت: با معرفی اعضای هیات مدیره، کانون خبرنگاران سبزوار رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خبرنگاران سبزوار ، رضا نامنی با اشاره به رسالت سنگین اصحاب رسانه، افزود: خبرنگاران با انعکاس مسائل و مشکلات مردم، بازوان توانمند برای کمک به مدیران شهری به شمار می روند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید مشکلات، کمبودها و مسائل شهرستان را به گوش مسئولان برسانند، افزود: پیشنهادات و بیان مسائل از سوی رسانه و خبرنگاران می تواند راهگشا باشد.

وی ساماندهی خبرنگاران و تبیین جایگاه آنها، آموزش خبرنگاران، تشویق و حمایت از فعالان عرصه خبر و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های رسانه‌ای برای رشد همه‌جانبه سبزوار را از دلایل تشکیل کانون مذکور عنوان کرد و گفت: امید است با تشکیل این کانون خبرنگاران بهتر و بیشتر از امکانات موجود در انعکاس اخبار شهرستان استفاده کنند تا مشکلات برطرف شود.

نامنی در ادامه بیان کرد: پس از تشکیل جلسه ای در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور ریاست این اداره، آقایان سید محسن جعفری به عنوان مدیرعامل کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار، رضا نامنی به عنوان مدیر کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار، ابوالفضل لعل بهادر به عنوان خرانه دار ، جواد باشتنی به عنوان بازرس ، محمد مهرنیا و محمود شم آبادی به عنوان اعضای هیات مدیره و سمانه علی اکبری به عنوان روابط عمومی کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار انتخاب شدند.

گفتنی است کانون خبرنگاران شهرستان سبزوار فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده بود که پس از وقفه ای چند ساله، مجدد با شناخت اعضای جدید رسما کار خود را آغاز کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *