جلوگیری شهرداری از تضییع ۶۷ میلیارد تومانی حقوق بیت المال در ۱۰ پرونده در سال گذشته

جلوگیری شهرداری از تضییع ۶۷ میلیارد تومانی حقوق بیت المال در ۱۰ پرونده در سال گذشته

 

شهردار سبزوار گفت: شهرداری با تاکید بر حفظ و حراست و تضییع حقوق بیت المال و دفاع پرونده های حقوقی طی سال گذشته توانست در ۱۰ پرونده از تضییع ۶۷ میلیارد تومانی این مهم جلوگیری کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید علی کوشکی در دومین همایش شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان که با حضور صادقی دادستان استان در سالن همایش های بین المللی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، افزود: صرفه جویی و کاهش هزینه ها، بهینه سازی، اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی در حوزه خدماتی ماهانه ۶۰۰ میلیون تومان در بخش های اداری و خدماتی انجام شود.

وی بیان کرد: از بدو تاسیس شهرداری سبزوار تاکنون سیستم یکپارچه سازی پرونده های حقوقی و املاک وجود نداشت که این مهم از ابتدای امسال توسط مدیریتحقوقی و املاک شهرداری در دستور کار قرار گرفت و حدود ۴۰ هزار پرونده در حال  ثبت می باشد که تاکنون ۱۰ هزار پرونده از آن ثبت شده است.

شهردار سبزوار ادامه داد: این اقدام توانسته کمک های شایانی در پاسخگویی به افراد حقیقی و حقوقی داشته است.

کوشکی گفت: برگزاری چنین همایش هایی یقینا سبب هم افزایی و مدیریت منسجم مدیران شهری در راستای کمک و مساعدت به مدیریت شهری خصوصا شهرداری سبزوار و حفظ و حراست از حقوق بیت المال می شود.

او در یایان از معاون استاندار و فرماندار ویژه، رئیس دادگستری، دادستان ، رئیس اداره اطلاعات ، فرمانده محترم سپاه، نیروی انتظامی و سایر مدیران شهری برای همراهی با مجموعه بزرگ شهرداری جهت احقاق حقوق بیت المال تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *